خانه > اخبار > حذف حساب نانو از پلتفرم معاملاتی آلپاری

حذف حساب نانو از پلتفرم معاملاتی آلپاری

حذف حساب نانو از پلتفرم معاملاتی آلپاری

طبق بررسی‌های انجام شده توسط کدام بروکر که به صورت کامل به بررسی بروکر آلپاری پرداخته است، این بروکر در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) قرار است حساب نانو یا همان حساب سنتی خود را از پلتفرم معاملاتی خود حذف کند؛ در ادامه متن کامل این خبر را مشاهده می‌کنید:

کاربران عزیز آلپاری؛
از ۱۰ فوریه حساب نانو ( Nano ) از پلتفرم معاملاتی آلپاری حذف میشود.
از ۱۶ ژانویه، حساب‌های Nano در «حالت فقط بسته» قرار می‌گیرند. یعنی شما نمی‌توانید هیچ پوزیشن جدیدی باز کنید، فقط می‌تونید پوزیشن‌های موجود رو ببندید. اگر در تاریخ ۱۰ فوریه هر گونه پوزیشن بازی در حساب‌های Nano داشته باشید، آلپاری اون‌ها رو به‌طور خودکار با آخرین قیمت موجود در بازار می‌بنده.
اگر ترجیح می‌دید پوزیشن‌های شما توسط آلپاری بسته نشه، لطفاً وارد حساب MyAlpari بشید و خودتون پوزیشن‌های بازتون رو تا قبل از ۱۰ فوریه ببندید.
تمام موجودی باقیمانده در حساب‌های Nano شما (از جمله وجوه مربوط به پوزیشن‌هایی که به‌طور خودکار بسته شدند) به کیف پول MyAlpari شما منتقل می‌شود.
در جریان باشید که در این خصوص، ایمیل هم برای شما ارسال شده است.
نکته مهم: این مطلب به معنی قطع ارتباط الپاری با تریدر های ایرانی نیست و فقط حساب های نانو در این بروکر بسته می شوند و تمامی افرادی که حساب نانو در اختیار داشته اند میتوانند انواع دیگر حساب ها مثل ecn و pro ecn را از طریق پنل کاربری خود افتتاح کرده و به انجام معاملات خود بپردازند.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

اخبار مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران