خانه > مقالات > بهترین بروکر برای اسکالپ کدام است؟

بهترین بروکر برای اسکالپ کدام است؟

امتیاز:5

اسکالپ کردن یکی از روش‌های معامله‌گری است که در آن تریدرهای معاملات سریع و کوتاه با تعداد بالا را با هدف کسب سودهای کوچک از بازار انجام می‌دهند. اسکالپ کردن نیاز به ابزاری دارد که مهم‌ترین آن‌ها داشتن یک حساب معاملاتی مناسب در بروکری حرفه‌ای است، برای پیدا کردن چنین بروکری لازم است تا فاکتورهای مهمی را مد نظر خود قرار دهید. اگر شما اسکلپر هستید این مقاله کمک می‌کند تا بهترین بروکرها برای اسکالپ را بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

بهترین بروکر برای اسکالپ

اسکالپ یا اسکلپینگ چیست؟

اسکالپ کردن یا اسکلپینگ یکی از روش‌های مهم معامله‌گری است که تریدرهای زیادی از آن برای ایجاد استراتژی‌های معاملاتی خود استفاده می‌کنند. در این روش تریدرها معاملات کوتاه بین ۱ تا ۵ دقیقه را باز و بسته می‌کنند تا بتوانند از حرکات کوتاه بازار کسب سود کنند.

بهترین بروکرها برای اسکالپینگ
اسکلپینگ یکی از روش‌های معامله‌گری است که تریدرهای زیادی از آن برای ایجاد استراتژی‌های معاملاتی خود استفاده می‌کنند.

اسکلپ کردن نیاز به مهارت بالایی در معامله‌گری دارد و باید حتما تجربه کافی داشته باشید.

چه مواردی را هنگام انتخاب بروکر باید در نظر بگیریم؟

اسکلپ کردن یکی از حساس‌ترین روش‌های معامله‌گری است که به پیش‌نیازهای زیادی احتیاج دارد. از آنجا که در روش اسکلپینگ هر پیپ از اهمیت بالایی برخوردار است، شما نیاز به یک بروکر، حساب و شرایط کاملاً حرفه‌ای دارید تا بتوانید بهترین شرایط ممکن را برای اسکلپ کردن فراهم کنید.

شفافیت هنگام انتخاب یک بروکر فارکس برای اسکالپینگ مهم است. کارگزاری باید به وضوح شرایط معاملات خود را از جمله اسپرد، کمیسیون، اهرم و هرگونه کارمزد اضافی را مشخص کند. هزینه‌های پنهان یا تغییرات ناگهانی در شرایط معاملات می‌تواند به طور قابل توجهی بر سودآوری اسکالپر تاثیر بگذارد. مهم است که قبل از افتتاح حساب، شرایط و ضوابط کارگزار را به دقت بخوانید و درک کنید. علاوه بر این، توصیه می‌شود کارگزاری را انتخاب کنید که رگوله شده باشد، زیرا از انطباق با استانداردهای فارکس اطمینان می‌دهد و از سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند.

در ادامه به مهم‌ترین مواردی که باید هنگام انتخاب بروکر برای اسکالپ در نظر داشته باشید اشاره می‌کنیم:

  • بدون اسلیپیج: بروکری که انتخاب می‌کنید باید بدون اسلیپیج باشد چون باز و بسته کردن معامله در فرمت اسکلپ بسیار دقیق باید انجام شود و لغزش یا اسلیپیج در معاملات برای اسکالپرها می‌توانند ضررده باشد.
  • اسپرد پایین: اسپرد یک فاکتور مهم برای اسکلپرهاست، چون اگر با حسابی که اسپرد بالایی دارد بخواهند معامله کنند بخش مهمی از سودشان از بین می‌رود.
  • حساب ECN: بروکری که انتخاب می‌کنید ترجیحا باید دارای حساب ECN واقعی باشد تا بتواند اوردرها را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا کند. سرعت اجرای معاملات مهم‌ترین فاکتور برای اسکلپرها است.
  • کمیسیون: میزان کمیسیون برای انتخاب بروکر بسیار مهم است، زیرا شما در هنگام اسکالپ معمولاً کمیسیون پرداخت خواهید کرد، پس باید بروکری را انتخاب نمایید که کمترین کمیسیون ممکن را دارد.
  • ریبیت: از آنجا که اسکلپ کردن هزینه‌های معاملاتی زیادی دارد و این مسئله می‌تواند هزینه سنگینی به معامله‌گر تحمیل کند، بروکری را انتخاب کنید که امکان پرداخت ریبیت را داشته باشد.

این ۵ مورد مهم‌ترین نکاتی است که یک اسکاپر هنگام ایجاد حساب معاملاتی در یک بروکر برای معاملات اسکالپ باید در نظر بگیرد. البته نکات دیگری برای انتخاب بروکر وجود دارد که اهمیت آن‌ها نسبت به موارد بالا کمتر است، اما باید دقت کنید که بروکر انتخابی حتماً رگوله باشد، از پلتفرم معاملاتی مناسبی برخوردار باشد و نحوه قیمت‌گذاری آن روی نماد مد نظر شما مناسب باشد.

کدام بروکر کمترین هزینه‌های معاملاتی برای اسکالپ را دارد؟

احتمالاً تا به حال متوجه شده‌اید که باید در بروکرهایی ثبت نام کنید که کمترین میزان اسپرد شناور را دارند، این کم بودن اسپرد کمک می‌کند که معاملات سودده تری را تجربه کنید، اما در عوض چنین حساب‌هایی در این بروکرها، شامل پرداخت کمیسیون می‌شوند.

اسکلپ در فارکس
اسکلپ کردن در فارکس نیاز به این دارد که اسپرد پایینی پرداخت کنید تا بتوانید سود کنید.

به هرحال کمیسیون و اسپردی که یک اسکالپر پرداخت می‌کند، جز هزینه‌های معاملاتی آن است و با توجه به حجم بالا و تریدهای بسیاری که ممکن است در طول یک ماه انجام دهد، مبلغ قابل توجهی را فقط باید به هزینه‌های معاملاتی اختصاص دهد.

بهترین بروکر ها برای اسکالپ در ایران کدام اند؟

براساس موارد بالا، ما می‌خواهیم بروکرهای مناسب اسکالپ و حساب‌های معاملاتی مناسب آن‌ها را که بهتر است اسکلپرها از آن استفاده کنند را در ادامه به شما معرفی کنیم:

  1. بروکر آلپاری؛
  2. بروکر آمارکتس؛
  3. بروکر لایت فایننس؛
  4. بروکر اوربکس؛
  5. بروکر اوپوفایننس؛
  6. بروکر اچ وای سی ام؛
  7. بروکر نورد اف ایکس؛
  8. بروکر اینگات.

در ادامه به صورت کامل به بررسی بروکرهای مناسب اسکالپ می‌پردازیم:

بروکر آلپاری برای اسکلپ:

کارگزاری آلپاری دارای چند حساب معاملاتی ECN است که روی متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌شود. این حساب‌ها بدون اسلیپیج هستند و اسپرد آن‌ها فشرده بوده تا اسکلپرها بتوانند بیشترین بهره ممکن را در معاملات خود ببرند، برای آشنایی با حساب‌های مناسب اسکلپ بروکر آلپاری به جدول زیر مراجعه کنید:

مشخصات حساب ecn MT4 حساب PRO ECN MT4 حساب ecn MT5 حساب ecn MT5
حداقل واریزی ۳۰۰ $ ۵۰۰ $ ۵۰۰ $ ۵۰۰ $
مارجین برای پوشش معامله ۵۰% مارجین برای معاملات پوششی ۵۰% مارجین برای معاملات پوششی ۵۰% مارجین برای معاملات پوششی ۵۰% مارجین برای معاملات پوششی
روش اجرای معامله Market Execution Market Execution Market Execution Market Execution
حداکثر حجم یک سفارش، لات ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰
حداکثر حجم سفارشات باز، لات
حداکثر تعداد سفارش‌های باز ۱۵۰۰ ۱۵۰۰ ۱۰۰۰۰ ۱۰۰۰۰
حداکثر تعداد سفارش‌های معلق ۳۰۰ ۳۰۰ ۳۰۰ ۳۰۰
حداکثر حجم کل سفارشات باز، لات
Stop Out ۶۰% ۶۰% ۶۰% ۶۰%
کمیسیون ۱۶ USD برای هر,۱,۰۰۰,۰۰۰ USD ۱۶ USD برای هر ۱,۰۰۰,۰۰۰ USD ۱۶ USD برای هر ۱,۰۰۰,۰۰۰ USD

بروکر آمارکتس برای اسکلپ:

در کارگزاری آمارکتس یک حساب از نوع ECN وجود دارد که با ۲۰۰ دلار واریزی اولیه ایجاد می‌شود. این حساب دارای قیمت‌گذاری تا ۵ رقم اعشار است و لوریج ۱:۳۰۰۰ در آن کمک می‌کند تا بتوانید بالاترین اهرم ممکن را در معاملات اسکلپ استفاده نمایید. اسپرد این حساب شناور از ۰.۰ پیپ است. جزئیات کامل حساب ECN مناسب اسکلپ در بروکر آمارکتس را در جدول زیر مشاهده کنید:

مشخصات حساب ECN
دستور اجرا اجرای بازار
حداقل واریز $۲۰۰ / €۲۰۰
لوریج تا سقف ۱:۳۰۰۰ ۱
قیمت دهی نهایی تا ۵ رقم اعشار
حداقل حجم سفارش از ۰.۰۱ با گام ۰.۰۱
اسپرد شناور از ۰ پیپ
حساب اسلامی در دسترس
زمان معامله بامداد دوشنبه / جمعه ۲۳:۰۰ (به‌وقت اروپای شرقی)
کمیسیون ۲.۵$/۲.۵€ در هر ۱ لات در هر طرف ۲
میزان Stop Out ۴۰%
مارجین برای موقعیت‌های هج شده ۵۰%
ارز حساب USD, EUR
نمادهای قابل معامله ۴۴ نماد معاملاتی در بازار فارکس؛ ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات؛ ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص‌ها؛ ۱۱ نماد معاملاتی در بازار کالا؛ ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه؛ ۲۷ نماد معاملاتی ارزهای رمزپایه ۳، ۴۲۷ سهام, ۱۹ ETF
محافظت از بالانس منفی بله
بهترین بروکرها برای اسکالپ آن دسته از کارگزاری‌ها هستند که یک حساب ECN واقعی داشته باشند، هزینه معاملاتی آن‌ها مانند اسپرد و کمیسیون پایین باشد، بدون لغزش معاملات را اجرا کنند و بخشی از هزینه معاملاتی را در قالب ریبیت به کاربران برگردانند.

بروکر لایت فایننس برای اسکلپ:

در بروکر لایت فایننس نیز یک حساب به نام حساب ECN وجود دارد که اسپرد آن 0.0 است، اسلیپیج ندارد و نوع اجرای معاملات به صورت MARKET EXECUTION است. این حساب برای کاربرانی که در بروکر لایت فایننس اسکلپ می‌کنند، بسیار مناسب است. مشخصات حساب ECN بروکر لایت فایننس را در جدول زیر مشاهده کنید:

مشخصات حساب ECN
اسپرد شناور، از 0.0 پیپ
کمیسیون از 0,25$ برای هر لات 2
نوع اجرا MARKET EXECUTION
پلت فرم MT4/MT5
اهرم 1:1000 – 1:1
ارز پایه حساب USD, EUR
حداقل سپرده $50
نرخ،٪ در سال 3 2.5%
حساب‌های اسلامی بله
تجارت اجتماعی در دسترس
اندازه‌ی قرارداد، $ 100000
مینیمم استپ 0.01
حداقل حجم 0.01
حداکثر حجم 100
حداکثر تعداد سفارشات 500
سطح کال مارجین 100
سطح استاپ اوت 20

بروکر اوربکس برای اسکلپ:

دو حساب بروکر اوربکس به نام حساب پریمیوم و حساب اولتیمیت با توجه به میزان اسپرد و کمیسیون کمی که دارند، می‌توانند برای اسکلپ کردن بسیار مناسب باشند. شاید تنها مشکل این حساب‌ها، حد پایین اهرم معاملاتی آن‌ها است. این دو حساب دارای مدل اجرای معاملات ECN هستند. در ادامه سایر مشخصات حساب‌های مناسب اسکلپ بروکر اوربکس را خواهید خواند:

مشخصات حساب پریمیوم حساب اولتیمیت ultimate
حداقل سرمایه‌گذاری 300 $ 25000 $
اسپرد شناور از 0.0 شناور از 0.0
کمیسیون 0 $ 5 $
اهرم حداکثر 1:500 حداکثر 1:500
حداقل حجم 0.01 لات 0.01 لات
استاپ اوت 20% 20%
نوع اجرای معاملاتی NDD NDD
کش بک ندارد ندارد
سیگنال دارد دارد
اسکلپ دارد دارد
ربات معامله‌گر دارد دارد
Vps رایگان دارد دارد
وبینار آموزشی دارد دارد
دوره آموزشی دارد دارد
سواپ فری دارد دارد

بروکر اپوفایننس برای اسکلپ:

در بروکر اوپوفایننس نیز تنها یک حساب معاملاتی وجود دارد که مناسب اسکلپ کردن است. این حساب ECN را البته باید با 5000 دلار سرمایه اولیه ایجاد کنید که نسبتاً زیاد است. اسپرد حساب مناسب اسکلپ در بروکر اپوفایننس از 0.0 شروع می‌شود، اما کمیسیون 4 دلاری به ازای هر لات ترید دارد:

مشخصات حساب ECN
پلتفرم معاملاتی MT4/MT5/WEB
ارز پایه USD
حداقل سرمایه 5000$
حداکثر سرمایه نامحدود
کمیسیون 4$
انجام معامله MARKET
اسپرد از 0.0
هشدار مارجین 80%
استاپ اوت 40%

بروکر اچ وای سی ام برای اسکلپ:

کارگزاری اچ وای سی ام برای اسکلپ یک حساب به نام Raw دارد که اسپرد آن شناور از 0.1 شروع می‌شود. این حساب بدون لغزش است و حتی می‌توانید ربات اسکلپر را نیز روی آن استفاده کنید. سایر مشخصات این حساب مناسب اسکلپ بروکر اچ وای سی ام در جدول زیر آمده است:

مشخصات حساب Raw
اسپرد متغیر 0.1
حداقل سپرده 200$
دسترسی به EA بله
حداقل میزان معامله 0.01
کمیسیون +4 دلار در هر طرف
حساب اسلامی بله

بروکر نورد برای اسکلپ:

بروکر نورد نیز یک حساب مناسب برای معاملات اسکلپ دارد که با 500 دلار ایجاد می‌شود و شما می‌توانید اسپرد شناور و فشرده 0.0 را در این حساب تجربه کنید. اهرم این حساب بروکر نورد اف ایکس تا 1:1000 قابل افزایش است که میزان مناسبی برای اسکلپرها می‌باشد. سایر مشخصات حساب زیرو در جدول زیر آمده است:

مشخصات حساب زیرو
ابزار معاملاتی ۳۳ جفت ارز + ۱۳ جفت ارز دیجیتال + فلزات + CFD Indices & stocks
حداقل واریز $500
موجودی حساب به دلار آمریکا و بیت کوین
سطح فراخوان ودیعه (Margin call)/سطح توقف حداقل (Stop out) ۶۰٪/۴۰٪
حداکثر معاملات باز و
سفارش معوق
۱۰۰
اجرا اجرای بازار
معامله خودکار مجاز
اسپردهای شناور از ۰.۰ پیپ
نسبت بدهی به دارایی اعتباری (اهرم اعتباری) تا ۱: ۱۰۰۰
دقت قیمت تا ۵ رقم اعشار
کمیسیون (کارمزد) ۰.۰۰۳۵ درصد به ازای هر طرف معامله (خرید یا فروش)**
حداقل اندازه معامله 0,01
حداکثر حجم معامله ۵۰ با پله‌های ۰.۰۱

بروکر اینگات برای اسکلپ:

اگر یک تریدر با سرمایه بالا و حرفه‌ای هستید در بروکر اینگات برای اسکالپ کردن می‌توانید از حساب پرایم که با 20 هزار دلار ایجاد می‌شود و اسپرد فوق فشرده دارد استفاده کنید. تریدرهای معمولی‌تر می‌توانند با پرداخت 100 دلار یک حساب ECN با اسپرد 0.0 شناور در این بروکر اینگات داشته باشند که جزییات آن‌ها به شرح زیر است:

مشخصات حساب PRIME حساب ECN
حداقل سپرده $20000 $100
انواع اسپرد Start from 0 Start from 0
محصولات در دسترس Spot Metals, Spot Energies, Spot Indices,Future Energies,Future Indices,Future Metals,Agricultural Commodities Futures,Spot Forex,ETFs,US. UK & EU CFDs Spot Metals, Spot Energies, Spot Indices, Spot Forex, UK Stocks, US Stocks, EU Stocks
حداقل اندازه لات 0.01 0.01
لوریج: تا 1:200 تا 1:200
استفاده از ربات‌های معامله‌گر (EA) مجاز است؟ بله بله
هج کردن مجاز است؟ بله بله
پوشش مانده منفی دارد؟ بله بله
آیا این حساب رایگان بدون سوآپ است؟ خیر خیر
سطح استاپ اوت 25% 25%

آنچه در مقاله بروکر برای اسکالپ خواندیم:

در این مقاله با فاکتورهایی آشنا شدید که به معامله‌گران اسکالپ کمک می‌کند بتوانند بروکر مناسبی برای افتتاح حساب پیدا کنند. دقت داشته باشید که بروکر شما حتما باید حساب ECN واقعی داشته باشد، زیرا سرعت معاملات برای اسکلپ کردن بسیار مهم است. نکته بعدی نداشتن اسلیپیج است، معمولا کارگزاری‌های ضعیف‌تر احتمال بیشتری دارد که در شرایط پرحجم بازار دچار اسلیپیج شوند، پس بهتر است این مورد را حتما قبل از انتخاب بروکر خود برای اسکالپ بررسی کنیم.

در آخر هم آموختید که چطور یک اسکلپر می‌تواند هزینه‌های معاملاتی خود را از طریق ریبیت کاهش دهد. در پایان باید گفت که اگر اسکلپر هستید، بهتر است زمان مناسبی را برای تحقیق بین بروکرهای مختلف صرف کنید تا در نهایت بتوانید یک بروکر مناسب با توجه به فاکتورهای گفته‌شده را انتخاب کنید.

سوالات متداول
اسکلپ چیست؟
به روش معاملاتی که در آن تریدرها معاملات کوتاه مدت زیر 5 دقیقه را برای کسب سودهای کوچک و سریع از بازار انجام می‌دهند، اسکلپ کردن گفته می‌شود.
چرا اسکالپرها باید ریبیت بگیرند؟
از آنجا که اسکلپرها میران تریدهای زیادی را در ماه انجام می‌دهند و سودشان از هر ترید کم است، بخش مهمی از سرمایه خود را خرج هزینه‌های معاملاتی می‌کنند. به همین دلیل برای کاهش این هزینه‌ها باید بتوانند ریبیت نقدی از کارگزاری دریافت کنند.
خطر اسلیپیج برای اسکالپ چیست؟
اسلیپیج یا لغزش در معاملات به زمانی گفته می‌شود که تریدی که باز می‌کنید با چند پیپ اختلاف در قیمتی دیگر باز شود. این کار برای روش اسکلپ که حتی 1 پیپ هم ارزش بالایی دارد بسیار مضر است. پس از بروکرهای معتبری استفاده کنید که فاقد اسلیپیج باشند.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران