خانه > مقالات > کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران

کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران

امتیاز:4

همانطور که می‌دانید بازار فارکس یکی از بازارهای مالی سخت اما جذاب و پرسود است که روز به روز افراد بسیاری را به خود جذب می‌کند. همانند سایر مشاغل رمز موفقیت در این بازار آموزش درست و اصولی و البته کسب مهارت و تجربه است. همه افرادی که به تازگی وارد این بازار می‌شوند به دنبال پیدا کردن بهترین کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران هستند. در این مقاله قصد داریم چند عدد از این کتاب ها را بهتر شناسیم.

کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران

۷ عدد از بهترین کتاب های آموزش فارکس

شاید برای آموزش فارکس، پلتفرم‌های متعددی از جمله ویدیو، پست و استوری اینستاگرام و … وجود داشته باشد، اما همچنان بهترین منابع آموزشی کتاب‌ها هستند. زیرا در کتب آموزش فارکس، مطالب عمیق‌تر و با دقت بیشتری ثبت شده‌اند. همچنین این کتاب‌ها توسط بهترین تریدرها و مدرسان جهانی فارکس نوشته می‌شود. در ادامه ۷ کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۷ کتاب برتر برای موفقیت در بازار فارکس عبارت اند از:

  1. «تحلیل تکنیکال» نوشته جان مورفی؛
  2. «پرایس اکشن» نوشته ال بروکس؛
  3. «معامله‌گر منظم» نوشته مارک داگلاس؛
  4. «راهنمای کامل معامله‌گری» نوشته جان هیل، جرج پرویت و لوندی هیل؛
  5. «الگوهای شمعی ژاپنی» استیو نیسون؛
  6. «تحلیل قیمت بر اساس حجم» نوشته آنا کولینگ؛
  7. «امواج الیوت» نوشته رابرت آر.پریچر.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران، ادامه مطلب را بخوانید:

«تحلیل تکنیکال» نوشته جان مورفی

کتاب تحلیل تکنیکال نوشته یکی از معروف‌ترین و متبحرترین معامله‌گران جهان یعنی جان مورفی است. تحلیل تکنیکال یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های تحلیل بازار فارکس است، پس خواندن این کتاب برای افراد تازه‌کار که باید به این تحلیل مسلط شوند، ضروری است. مطالب این کتاب این کتاب شامل آموزش تحلیل تکنیکال، اصول معامله‌گری، استراتژی معاملاتی و نحوه استفاده از اندیکاتورهای کاربردی است.

«پرایس اکشن» نوشته ال بروکس

ال بروکس، یکی از بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان پرایس اکشن در فارکس است.

کتاب «پرایس اکشن» نوشته ال بروکس

کتاب پرایس اکشن نوشته ایشان، به شما می‌آموزد که چطور از روی حرکات بازار و واکنش‌های قیمتی (پرایس اکشن)، استراتژی‌های معاملاتی بهتری را بسازید.

«معامله‌گر منظم» نوشته مارک داگلاس

این کتاب به همه معامله‌گران از مبتدی تا حرفه‌ای توصیه می‌شود. کتاب معامله‌گر منظم توضیح می‌دهد که چرا تریدرها علی‌رغم داشتن روش‌های معاملاتی خوب باز هم ضرر می‌کنند. این کتاب مسائل روانی که باعث ضرر معامله‌گران می‌شود را بررسی می‌کند. با عمل کردن به توصیه‌های این کتاب، روحیه خود را برای حضور با شرایط مختلف بازار تقویت خواهید کرد.

بازار فارکس به عنوان یکی از بازارهای مالی معتبر و پر سود دنیا افراد زیادی را به خود جذب کرده است. برای شروع فعالیت در این بازار نیازمند کسب دانش و تجربه کافی هست وگرنه دچار ضرر خواهید شد. کتاب های زیادی تا به حال درباره آموزش بازار فارکس نوشته شده است که در این مقاله به بررسی بهترین کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران می پردازیم.

«راهنمای کامل معامله‌گری» نوشته جان هیل، جرج پرویت و لوندی هیل

این کتاب نکات مهم معامله‌گری از دید سه معامله‌گر حرفه‌ای و مشهور فارکس یعنی جان هیل، جرج پرویت و لوندی هیل را بیان می‌کند. راهنمای کامل معامله‌گری یکی از اولین کتاب‌هایی است که باید هنگام ورود به بازار فارکس مطالعه کرد.

«الگوهای شمعی ژاپنی» استیو نیسون

همانطور که می‌دانید یادگیری الگوهای شمعی (کندل استیک) و پترن‌های آن، مهم‌ترین نیاز هر تریدر مبتدی است و بهترین کتاب در این زمینه، کتاب الگوهای شمعی ژاپنی اثر معامله‌گر باتجربه بازار فارکس یعنی استیو نیسون است.

کتاب «الگوهای شمعی ژاپنی» استیو نیسون
الگوهای شمعی (کندل استیک) و پترن‌های آن، مهم‌ترین نیاز هر تریدر است.

در این کتاب شما با تمام ویژگی‌های کندل‌ها و انواع آشنا می‌شوید تا بتوانید ورود یا خروج درستی در معاملات داشته باشید.

«تحلیل قیمت بر اساس حجم» نوشته آنا کولینگ

تحلیل قیمت بر اساس حجم به شما می‌آموزد که چطور قیمت و وضعیت بازار را بر اساس حجم معاملات آن تحلیل کنند، زیرت حجم مهم‌ترین فاکتوری است که بازار را به حرکت در می‌آورد، پس یک تریدر باید حتما به آن مسلط شود.

«امواج الیوت» نوشته رابرت آر.پریچر

کتاب امواج الیوت استراتژی‌های مبتدی بر امواج الیوت را توضیح و آموزش می‌دهد.

کتاب «امواج الیوت» نوشته رابرت آر.پریچر
کتاب امواج الیوت استراتژی‌های مبتدی بر امواج الیوت را توضیح و آموزش می‌دهد.

اگر معامله‌گر مبتدی هستید که می‌خواهد روش‌های حرفه‌ای را هم یاد بگیرد حتما این کتاب جذاب را مطالعه کنید تا به صورت گام به گام کلیه اصول امواج الیوت و شیوه معامله با آن‌ها را از ابتدا بیاموزید.

آنچه در مقاله کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران خواندیم:

در این مقاله آموختیم که برای ورود به بازار فارکس نیاز به کسب دانش و آموزش زیادی می‌باشد که بهترین منابع برای دریافت این اطلاعات، کتاب های فارکس است. همچنین در ادامه به معرفی 7 عدد از بهترین کتاب های فارکس برای مبتدیان پرداختیم که هر تریدر تازه‌کار لازم است حتما آنها را مطالعه کند.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران