خانه > مقالات > برترین تریدرهای زن در جهان

برترین تریدرهای زن در جهان

امتیاز:5

موفقیت در حوزه مالی به ویژگی‌های شخصی، اهداف و تلاش افراد بستگی دارد. نه تنها مردان، بلکه زنانی که علاقه‌مند به کسب درآمدهای کلان هستند نیز در بازار فارکس معامله می‌کنند. برخلاف تصور عموم، زنان دارای مهارت‌هایی هستند که برای فعالیت‌های موفق در فارکس ضروری است. ما در مقاله برترین تریدرهای زن در جهان فهرستی از معروف‌ترین زنان بازار فارکس را به شما ارائه خواهیم داد.

برترین تریدرهای زن در جهان

برترین تریدرهای زن در جهان

برای کسب درآمد در فارکس، باید هوش، استقامت و نظم و انضباط داشته باشید، پس تفاوتی نمی‌کند که زن باشید یا مرد، هر فردی می‌تواند به چنین موفقیتی در بازار دست پیدا کند.

برترین تریدرهای زن در جهان
ترید در بازارهای مالی داخلی و خارجی در اغلب موارد تحت سلطه مردان است اما زنان هم به تازگی توانسته اند در این بازار عرض اندام کنند و به موفقیت برسند.

برای اثبات موفقیت زنان در بازار فارکس، در ادامه مهم‌ترین زنان تریدر جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

برجسته ترین تریدرهای زن جهان عبارت اند از:

  • لیندا بردفورد راشکه؛
  • کیتی وود؛
  • کتی لین؛
  • استفانی لینک؛
  • راگی هورنر؛
  • الیزابت استارک؛
  • ملتم دمیرورز.

در ادامه به بررسی و سبک فعالیت هر یک از تریدرهای بالا می پردازیم:

لیندا بردفورد راشکه

Raschke ورود به حرفه معامله‌گری حرفه‌ای خود را به عنوان یک تریدر در سال ۱۹۸۱ آغاز کرد. او به همراه معامله در بورس فیلادلفیا و عضویت در بورس اوراق بهادار اقیانوس آرام، مشاور تجارت کالا (CTA) هم هست. او همچنین به عنوان رئیس انجمن تحلیلگران آمریکا مشغول به کار بوده و در هیئت مدیره انجمن بازارهای مالی آمریکا نیز فعال است. لیندا بردفورد گروه LBR که یک گروه مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری می‌باشد را تاسیس کرده است.

کیتی وود

کیتی (کاترین) وود سرمایه‌گذار و بنیان‌گذار ARK Invest است. وود در طول ۱۸ سال کار خود در جنیسون آسوشیتس، توانست سمت‌های اقتصاددان ارشد، تحلیلگر تحقیقات سهام و مدیر پورتفولیو را در این مجموعه کسب کند. او در سال ۱۹۹۸ صندوق معاملاتی Tupelo Capital را تاسیس کرد و در سال ۲۰۰۱، به عنوان مدیر پورتفولیو و استراتژیست مطالعه مالی به شرکت Alliance Bernstein پیوست که بیش از ۵ میلیارد دلار را مدیریت می‌کند. در سال ۲۰۱۸ وود در فهرست ۵۰ نفره بلومبرگ قرار گرفت که فهرستی از تاثیرگذارترین زنان سال ۲۰۱۸ بود. سبک سرمایه‌گذاری وود نشان می‌دهد که به طور مدام به دنبال ایجاد روش‌های نوآورانه برای معامله کردن در بازارهای مالی است.

کتی لین

کتی کار خود را در وال استریت در سن ۱۸ سالگی آغاز و برای JPMorgan Chase کار کرد. او در این سال، معاملات خود را در فارکس شروع کرد و بعداً اوراق مشتقه، اوراق قرضه، سهام و آتی را نیز مورد معامله قرار داد. در سال ۲۰۰۳ کتی به FXCM پیوست و DailyFX.com را راه‌اندازی کرد که یک پورتال تحقیقات ارز خارجی آنلاین است. به عنوان استراتژیست ارشد، کتی تیمی از تحلیلگران را مدیریت کرد که به ارائه تحقیقات و تفسیر در مورد بازار ارز می‌پرداختند.

تریدرهای برتر زن در جهان
بعضی زنان مهارت‌هایی دارند که برای فعالیت‌های موفق در فارکس مناسب است.

در سال ۲۰۰۸ او به عنوان مدیر تحقیقات ارز به Global Futures Forex Ltd ملحق شد و در آنجا به همراه تک تیم تحلیل، تجزیه و تحلیل را برای مشتریان ثروتمند خود ارائه کرد. در حال حاضر، خانم لین به عنوان مدیرعامل استراتژی FX در BK Asset Management در شهر نیویورک مشغول به کار است.

استفانی لینک

استفانی یکی از اعضای CNBC و استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری ایالات متحده و مدیر پورتفولیوی هایتاور است. او قبلاً در TIAA Global Asset Management به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری سهام و مدیر فعال پورتفولیو کار می‌کرد. خانم لینک کار خود را در Dean Witter Reynolds به عنوان یک معامله‌گر آغاز کرد. قبل از پیوستن به Nuveen، او هفت سال را در The Street به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری و مدیر نمونه صندوق معاملاتی گذراند. قبل از آن، او به مدت ۱۰ سال در گروه Prudential Equity به عنوان مدیر عامل فروش نهادی و مدیر تحقیقات فعالیت می‌کرد.

ایشان پورتفولیوی اصلی خود را با ۳.۷ میلیارد دلار دارایی مدیریت می‌کند و بر ۳۳ متخصص سرمایه‌گذاری نظارت دارد که مجموعاً ۴۰ میلیارد دلار را مدیریت می‌کنند. امروز، لینک رئیس گروه راه حل‌های سرمایه‌گذاری است که در حال حاضر ۳ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

زنان با توجه به ویژگی‌هایی که دارند؛ برای موفقیت در معامله‌گری بسیار مستعد هستند. شما به عنوان یک خانوم می‌توانید با آموزش، تمرین و کسب علم، به یک معامله‌گر ثروتمند و حرفه‌ای در بازار فارکس تبدیل شوید.

راگی هورنر

راگی مدیر عامل شرکت معاملات آتی است. حضور در بازارهای معاملاتی به مدت 35 سال، تجربه او را به شدت بالا برده است. او بیشتر به دلیل ابزارهای خاص خود مانند کندل‎های GRaB، موج 34EMA، JT Multi Trend، Darvas 3.0 و ابزارهای VWAP شناخته شده است. خانم هورنر با توجه به تجربه خود به عنوان یک معامله‌گر روند، می‌گوید که شناسایی روند بازار، اولین گام در ترید است. برای مشاهده حرکت و روند، او از سه میانگین متحرک همراه با کندل‌های معمولی استفاده می‌کند.

راگی به معامله‌گران پیشنهاد می‌کند که با ترکیب عوامل بنیادی، عوامل تکنیکال و پرایس اکشن، به بازار به‌صورت عینی و فارغ از قضاوت و اقدامات احساسی نگاه کنند. استراتژی او برای فارکس مبتنی بر چند اصل کلیدی است، از جمله تجزیه و تحلیل‌های چارچوب زمانی مختلف، پیروی از روندها و مدیریت ریسک!

الیزابت استارک

الیزابت یک تریدر معروف، مربی و کارآفرین در حوزه ارزهای دیجیتال است. او فعالانه در حال معامله نماد بیتکوین است و به عنوان یک مربی برای شرکت‌های استارت آپی که روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارند، کار می‌کند. استارک قبلاً به عنوان همکار، در پروژه جامعه اطلاعاتی استنفورد و ییل خدمت کرده و در مورد فناوری‌های اینترنتی معامله‌گری سخنرانی کرده است. تجربه زیاد او را به عنوان مشاور فردی موفق و قابل اعتماد در دنیای معامله‌گری ارزهای دیجیتال ساخته است.

ملتم دمیرورز

Meltem Demirors یک وکیل، مشاور و سرمایه‌گذار بیتکوین است. تا سال 2018، Demirors سمت مدیر توسعه در گروه ارز دیجیتال (DCG) را بر عهده داشت، سازمانی که بر معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. از سال 2016 تا 2018 نیز، او یکی از اعضای شورای آینده جهانی بلاک چین بود و در حال حاضر، Meltem Demirors به عنوان یکی از اعضای شورای بلاک چین WEF ،Demirors در حین تدریس در موسسه فناوری ماساچوست و آکسفورد است. او همچنین مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال است که بیش از 1 میلیارد دلار را مدیریت می‌کند.

آنچه در مقاله برترین تریدرهای زن در جهان خواندیم:

در مقاله برترین تریدرهای زن در جهان با فهرستی از زنان تریدر و سرمایه‌گذار مشهور جهان آشنا شدید و فهمیدید که در بازارهای مالی فقط مردان موفق نیستند، بلکه زنان نیز توانسته‌اند موفقیت‌های بسیار بزرگی را کسب کنند. اگر شما یک خانوم هستید، باید بدانید که قطعاً امکان موفق شدن شما نیز وجود دارد.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

تبلیغات

آخرین مقالات عمومی

فارکس یک بازار 24 ساعته است، اما حجم معاملات و تعداد تریدرهای آن در تمام ساعات شبانه‌روز برابر نیست، زیرا در برخی ساعات تریدرهای بیشتری در بازار حضور دارند و روندهای قیمتی قدرتمندتری شکل می‌گیرند. علت وجود چنین تفاوت‌هایی، وجود سشن‌های معاملاتی مختلف در فارکس است. همچنین همپوشانی برخی از این سشن‌ها باعث اوج‌گیری معاملات‌ در فارکس می‌شود. اگر در فارکس مشغول معامله هستید، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توانید از ساعت هر سشن معاملاتی در پلتفرم متاتریدر 5 اطلاع پیدا کنید. برای اطلاع از اینکه هر زمان از روز، در کدام سشن قرار دارد، می‌توان از ابزار مختلفی استفاده کرد که یکی از این ابزارها، اندیکاتور سشن برای متاتریدر 5 است. در ادامه این مطلب مفصل در این مورد توضیح خواهیم داد.

وقتی صحبت از مبادله ارزهای دیجیتال می‌شود، یکی از بهترین بسترهایی که می‌توانید از آن استفاده کنید صرافی ارز دیجیتال متمرکز است! گرچه این صرافی‌ها امروزه بسیار مورد استفاده کاربران ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند، اما برای استفاده از آن باید دقیقا بدانید که صرافی متمرکز چیست و چه ویژگی‌‌هایی دارد، درغیر این صورت نمی‌توانید آنطور که باید از وجود این صرافی‌ها بهره ببرید. تا آخر مطلب صرافی متمرکز چیست؟ با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با ویژگی‌های صرافی متمرکز، مزایا، معایب و امنیت آن آشنا شوید.

در بازار ارزهای دیجیتال که همواره درحال تحول است، صرافی‌‌ ارز دیجیتال به‌عنوان بستری برای مبادله این ارزها نقش حیاتی ایفا می‌کند! این صرافی‌ها را می‌توان بازارهایی دیجیتالی، مشابه با صرافی‌های بازار بورس درنظر گرفت. انواع صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که خدمات و ویژگی‌های متفاوتی ارائه می‌کند. بنابراین، نمی‌توان بدون آگاهی درمورد صرافی‌های ارز دیجیتال، صرافی مورد نظر متناسب با نیاز خود را پیدا کرد. در این مطلب با همراه باشید تا به‌طور کامل به این سوال که صرافی ارز دیجیتال چیست؟ پاسخ دهیم. درآخر، نکاتی را بررسی می‌کنیم که برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر به‎‌کارتان می‌آید.

در دنیای امروز، ارز دیجیتال (رمزارز – کریپتو کارنسی) به یک مفهوم رایج در بین سرمایه‌گذاران، تریدرها یا حتی مردم عادی تبدیل شده است. به‌خصوص، با عرضه ارزهای دیجیتال‌ جدید به بازار و پیشرفت رو به بالای ارزهای دیجیتال قدیمی، اشتیاق افراد برای آشنایی با رمزارزها و نحوه خرید آنها همواره افزایش می‌یابد. در این مطلب، ما به‌طور کامل به این سوال که کریپتو کارنسی یا ارز دیجیتال چیست؟ پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا با ارز دیجیتال، بلاکچین، صرافی کریپتوکارنسی و هر مفهوم مرتبط دیگری که ذهن شما را درگیر کرده است، آشنا شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران