خانه > مقالات > تریدر های برتر جهان در سال ۲۰۲۴ + معرفی ۸ تریدر برجسته فارکس

تریدر های برتر جهان در سال ۲۰۲۴ + معرفی ۸ تریدر برجسته فارکس

امتیاز:5

برای افرادی که تازه معامله‌گر شده‌اند یا به این شغل علاقه دارند، بسیار جذاب است که بدانند بهترین تریدرهای جهان چه کسانی هستند. آشنا شدن با تریدرهای برتر جهان می‌تواند انگیزه‌های معامله‌گران تازه‌کار را چند برابر کند، به همین دلیل ما در این مقاله فهرستی از بهترین تریدرهای جهان را با یک معرفی کوتاه به شما ارائه خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

تریدر های برتر جهان در سال ۲۰۲۴

تریدر های برتر جهان در سال ۲۰۲۴

موفقیت در فارکس ترکیبی از تمرین، سخت‌کوشی، استعداد و تسلط بر بازار مالی است که بعد از چند سال از یک معامله‌گر تازه‌کار، یک تریدر حرفه‌ای می‌سازد. اکثر افرادی که امروزه به عنوان تریدرهای برتر جهان می‌شناسیم عموماً معامله‌گران خردی بوده‌اند که با کمترین میزان دارایی معاملات خود را شروع کردند و امروزه چندین میلیون دلار دارایی در طول سال کسب می‌کنند. برای کسب اطلاعات بییشتر در مورد میزان دارایی برای ورود به بازار فارکس مقاله حداقل سرمایه لازم برای ورود به فارکس چقدر است؟ را مطالعه کنید.

تریدر های برتر جهان در سال ۲۰۲۴
تریدرهای زیادی در دنیا وجود دارد که به‌صورت منظم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و سبک و استراتژی معاملاتی خود را ارائه می دهند.

اگر شما یک معامله‌گر تازه‌کار هستید، برای اینکه انگیزه بگیرید و بدانید که چه آینده‌ای می‌تواند پیش روی شما باشد فهرستی از بهترین تریدرهای جهان در سال ۲۰۲۴ را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین تریدرهای جهان در سال ۲۰۲۴ عبارت اند از:

  • جورج سوروس؛
  • استنلی دراکن میلر؛
  • بیل گراس؛
  • ری دالیو؛
  • کارل ایکان؛
  • جان تمپلتون؛
  • چارلی مانگر؛
  • پیتر لینچ.

در ادامه یک بیوگرافی کوتاه از هر استاد برای شما آورده ایم:

جورج سوروس

جورج سوروس که با نام «مردی که بانک انگلستان را شکست» شناخته می‌شود، سرمایه‌گذار و نیکوکار میلیاردر آمریکایی مجارستانی الاصل است. او به عنوان یکی از موفق‌ترین معامله‌گران فارکس در تاریخ شناخته می‌شود که لقب “پادشاه فارکس” را برای او به ارمغان آورده است. سوروس به دلیل سبک معاملاتی جسورانه و تهاجمی خود شناخته شده است که منجر به برخی از بزرگ‌ترین دستاوردها در معاملات فارکس شده است. او همچنین یک نیکوکار مشهور است که میلیاردها دلار از طریق بنیادهای خیریه خود به نیازمندان اهدا کرده است.

استنلی دراکن میلر

استنلی دراکن میلر یک میلیاردر و مدیر صندوق سرمایه‌گذاری و بشردوست آمریکایی است. او بیشتر به دلیل همکاری با جورج سوروس شناخته می‌شود. او به مدیریت صندوق کوانتوم کمک کرد و نقش مهمی در معاملات معروف “چهارشنبه سیاه” داشت که منجر به سقوط پوند انگلیس شد. Druckenmiller به دلیل توانایی خود در پیش‌بینی حرکات بازار و انجام معاملات سودآور بر اساس پیش‌بینی‌های خود شناخته شده است.

تریدرهای معروف و حرفه‌ای جهان اکثراً مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ هستند که چندین میلیارد دلار را مدیریت می‌کنند. از معروف‌ترین این معامله‌گران می‌توان به استنلی دراکن میلر، جورج سوروس و بیل گراس اشاره کرد.

بیل گراس

بیل گراس یک سرمایه‌گذار میلیاردر آمریکایی و موسس PIMCO، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری در جهان است. در حالی که او عمدتاً به دلیل موفقیت در ترید اوراق قرضه شناخته می‌شود، همچنین سابقه قوی در فارکس دارد. او به خاطر پیش‌بینی‌های کلان اقتصادی‌اش که به او در انجام معاملات سودآور در بازار فارکس کمک کرده است، شهرت دارد.

ری دالیو

ری دالیو یک میلیاردر آمریکایی، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری و بنیان‌گذار Bridgewater Associates، بزرگ‌ترین صندوق تامینی جهان است. در حالی که دالیو در درجه اول به دلیل موفقیت در بازار سهام شناخته می‌شود، در بازار فارکس نیز به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است. او به دلیل رویکرد “مبتنی بر اصول” خود در سرمایه‌گذاری، که بر درک چرخه‌های اقتصادی و استفاده از آن دانش برای انجام معاملات سودآور متمرکز است، مشهور است.

کارل ایکان

کارل ایکان یک سرمایه‌گذار و فعال میلیاردر آمریکایی است. او به خاطر موفقیتش در تصاحب شرکت‌ها و معاملاتش در فارکس معروف شده است. ایکان که یک متخصص در معاملات بازار سهام می‌باشد، در بازار فارکس نیز به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است. او به دلیل سبک معاملاتی تهاجمی و توانایی شناسایی دارایی‌های کم‌ارزش شناخته می‌شود.

جان تمپلتون

جان تمپلتون یک سرمایه‌گذار بریتانیایی متولد آمریکا است. او به دلیل موفقیتش در سرمایه‌گذاری جهانی و صندوق رشد تمپلتون، که به طور مداوم از بازار بهتر عمل کرده است، مشهور شد. در حالی که او در درجه اول به خاطر کارش در بازار سهام شناخته می‌شود، تمپلتون در بازار فارکس نیز موفقیت‌هایی داشت. او به خاطر رویکرد سرمایه‌گذاری ارزشی‌اش، که بر یافتن دارایی‌های کم ارزش و نگهداری بلندمدت آن‌ها تمرکز دارد، شهرت پیدا کرده است.

چارلی مانگر

چارلی مانگر یک سرمایه‌گذار و میلیاردر آمریکایی است. او شریک قدیمی وارن بافت در برکشایر هاتاوی است و اغلب از او به عنوان دست راست بافت یاد می‌شود. البته او به اندازه بافت شناخته‌شده نیست. مانگر در بازار فارکس نیز موفقیت‌هایی داشته است. او به دلیل رویکرد سرمایه‌گذاری بلند مدتش روی جفت ارزهای ضعیف‌تر بازار شناخته می‌شود.

پیتر لینچ

پیتر لینچ یک معامله‌گر معروف و میلیاردر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کارش به عنوان مدیر صندوق فیدلیتی ماژلان شناخته می‌شود که دارایی‌هایش را از 18 میلیون دلار به بیش از 14 میلیارد دلار رسانده است. لینچ در بازار فارکس موفقیت‌های تاریخ را کسب کرده است. او به خاطر رویکرد و مدل سرمایه‌گذاری‌اش به نام «سرمایه‌گذاری در آنچه می‌دانی» شناخته می‌شود که تمرکز قوی روی جفت ارزهایی دارد که عموماً یک طرف آنها USD است.

تمامی تریدرهایی که در این مقاله معرفی کردیم از بهترین تریدرهای مرد در جهان بودند جالب است بدانید خانم های نیز در فارکس فعالیت می کنند و به موفقیت هایی خوبی رسیده اند. از برترین تریدرهای زن در جهان می توان به لیندا بردفورد راشکه، کیتی وود و راگی هورنر اشاره کرد.

آنچه در مقاله بهترین تریدرهای 2024 خواندیم:

در مقاله بهترین تریدرهای 2024 با فهرستی از بهترین و معروف‌ترین تریدرهای سال 2024 آشنا شدید، این معامله‌گران اکثراً رنج سنی بالای 45 سال دارند و همین مسئله نشان می‌دهد که چرا نباید افراد جوانی که در بازار هستند این تصور را داشته باشند که با سرعت می‌توانند به ثروت‌های نجومی دست پیدا کنند.

سوالات متداول
آیا می‌توان از طریق فارکس ثروتمند شد؟
قطعاً فارکس به عنوان بزرگ‌ترین بازار غیر متمرکز جهان بیشترین حجم پول را در خود جای داده است، اما رسیدن به پول در این بازار کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به آموزش و پشتکار در بلند مدت دارد.
گردش مالی فارکس چقدر است؟
در فارکس به صورت روزانه حدود 7 تریلیون دلار گردش مالی وجود دارد که آن را به عنوان بزرگ‌ترین بازار غیر متمرکز جهان به ثبت رسانده است.
چه زمانی می‌توان در فارکس کار کرد؟
در روزهای دوشنبه تا جمعه به صورت 24 ساعته می‌توانید در بازار ترید کنید.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران