خانه > مقالات > کانال سیگنال رایگان

کانال سیگنال رایگان

امتیاز:5

کانال سیگنال رایگان فارکس به کانال‌های تلگرامی یا واتساپی گفته می‌شود که در آن سیگنال معاملاتی به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شود. معمولاً رایگان بودن به دلیل جذب مخاطب و همچنین جلب اعتماد آن‌هاست که می‌تواند گزینه خوبی برای کاربران باشد، چون بدون پرداخت پولی می‌توانند سیگنال‌های یک کانال را تست کنند.

بهترین کانال سیگنال در فارکس

کانال سیگنال فارکس چیست؟

بسیاری از افرادی که می‌خواهند کسب درآمد را تازه در بازار فارکس شروع کنند، در قدم اول می‌توانند از سیگنال‌های فارکس استفاده کنند. سیگنال‌ها عموماً توسط یک تریدر یا تیم ترید حرفه‌ای در یک کانال تلگرامی یا واتساپی به کاربران ارائه می‌شود. سیگنال‌ها تقریباً به شکل زیر است:

کانال سیگنال فارکس چیست؟
بسیاری از افرادی که می‌خواهند کسب درآمد را تازه در بازار فارکس شروع کنند، در قدم اول می‌توانند از سیگنال‌های فارکس استفاده کنند.

همان‌طور که می‌بینید مثلاً در یک سیگنال نوشته شده است که روی نماد EUR/USD در قیمت ۱.۳۴۵۳۴ یک معامله BUY را باز کنید، حد ضرر آن را در قیمت ۱.۳۳۴۳۴ بگذارید و حد سود آن را مرحله به مرحله در ۱.۳۵۴۵۶ و ۱.۳۵۶۷۶ بگذارید. به طور کلی ماهیت سیگنال به همین شکل است و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته زمانی که در ابتدا وارد یک کانال شدید، نباید فوری با حساب اصلی خود سیگنال‌ها را معامله کنید. بلکه بهتر است یک مدت از سیگنال‌ها را روی حساب دمو تست کنید تا شرایط استفاده از آن را به دست بیاورید.

کانال سیگنال رایگان به کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود که سیگنال‌های معاملاتی را به صورت کاملاً رایگان در اختیار تریدرها قرار می‌دهند تا بتوانند کانال را راستی‌آزمایی کنند.

کانال سیگنال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

دقت داشته باشید، هر کانال سیگنال‌دهی روش خاص خود را دارد، ممکن است یک کانال سیگنال‌های بلند مدت بدهد و یک کانال دیگر روی اسکالپ تمرکز داشته باشید، اما متاسفانه در این بین نیز کانال‌های دروغینی وجود دارند که با ارائه سیگنال‌های اشتباه باعث ضرر کردن کاربران می‌شوند. پس اگر می‌خواهید یک کانال سیگنال خوب را انتخاب کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • کانال سیگنال مربوط به یک فرد یا شرکت معتبر باشد.
  • مدل سیگنال دهی با استراتژی مدیریت مالی شما و میزان بالانس حسابتان هماهنگ باشد.
  • کانال‌های حرفه‌ای معاملات کلی و بازار را مدیریت می‌کنند نه اینکه صرفاً سیگنال ورود و خروج بدهند.
  • عموماً کانال‌های حرفه‌ای دارای مشاوره و پشتیبانی قوی هستند تا بتوانید به بهترین شکل از سیگنال‌ها استفاده کنید.
  • برای حداقل یک ماه سیگنال‌ها را روی حساب دمو تست کنید تا معتبر بودن آنها ثابت شود.

کانال سیگنال رایگان فارکس

در حوزه فارکس کانال های سیگنال بسیاری وجود دارد، که اکثر این کانال بازدهی مثبتی ندارند و یا حتی اگر اینکه سودده هم باشند به دلیل اینکه شما نمی‌توانید مدیریت درستی داشته باشید، نمی‌توانید بازدهی مثبتی هم داشته باشید. پیشنهاد کدام بروکر استفاده از لایو ترید است در لایو ترید شما به صورت کامل می‌توانید عملکرد تریدر را بررسی کنید. برای ثبت نام در لایو ترید اینجا کلیک کنید.

آنچه در مقاله کانال سیگنال رایگان خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید که کانال سیگنال رایگان فارکس چیست. درواقع به کانال‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده‌اند و در آنها سیگنال معاملاتی به صورت روزانه و براساس یک استراتژی خاص قرار داده می‌شود کانال سیگنال میگویند. سیگنال‌ها مناسب افراد تازه‌کار و سطح متوسط است. البته کانال‌هایی وجود دارد که برای افراد حرفه‌ای با حجم سرمایه بالا طراحی شده‌اند. سعی کنید در ابتدا در یک کانال سیگنال رایگان ثبت نام کنید تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بتوانید آن کانال را تست کنید.

سوالات متداول
سیگنال در کانال‌ها به چه صورت ارائه می‌شود؟
عموماً سیگنال‌ها به صورت دقیق با نام نماد، جهت معامله، قیمت ورود و خروج به شما داده می‌شود.
بهترین کانال سیگنال رایگان فارکس چیست؟
در حال حاضر بهترین کانال سیگنالی وجود ندارد.
آیا کانال سیگنال مفید و سودده است؟
اگر بتوانید یک کانال حرفه‌ای و معتبر پیدا کنید حتماً کانال سیگنال می‌تواند در کسب درآمد شما مفید باشد.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران