خانه > مقالات > نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری چگونه است؟

نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری چگونه است؟

امتیاز:5

سایت فارکس فکتوری یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای کمکی است که تریدرها برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های اقتصادی از آن استفاده می‌کنند. برای اینکه کاربران داخل ایران در مورد ساعت مربوط به انتشار اخبار اقتصادی دچار مشکل نشوند، بهتر است پس از ورود به این سایت، ساعت آن را روی منطقه زمانی ایران تنظیم کنند. ما در این مقاله نحوه تنظیم ساعت در سایت فارکس فکتوری را به شما آموزش خواهیم داد. با این آموزش همراه شوید.

نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری

سایت فارکس فکتوری چیست؟

فارکسی فکتوری یکی مرجع‌های اصلی معامله‌گران بازارهای مالی به ویژه فارکس است. این سایت علاوه بر نشان دادن وضعیت اخبار، زمان و تاثیرگذاری آن‌ها روی چارت، به شما تحلیل، قیمت چارت و نکات مهمی را نیز نشان می‌دهد و مانند یک دستیار حرفه‌ای برای تریدرها عمل می‌کند تا اطلاعات خود را پیرامون فارکس افزایش دهند. به همین دلیل شناخت و استفاده از سایت فارکس فکتوری بین تریدرهای حرفه‌ای در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. تحلیل‌هایی که قبل از انتشار یک خبر در فارکس فکتوری منتشر می‌شود، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای تریدرهاست تا بدانند که مثلاً در هنگام خبر پیش رو، چه رخدادی برای نماد معاملاتی آن‌ها روی خواهد داد، این کار کمک می‌کند که تصمیم‌گیری درستی در معاملات هنگام اخبار داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر سایت های مربوط به بازار فارکس مقاله سایت های مرجع رویدادها و اخبارهای اقتصادی مطالعه کنید.

سایت فارکس فکتوری کلندر فارکس و رویدادهای اصلی آن را با اعلام دقیق ساعت منتشر می‌کند به همین دلیل لازم است تا ساعت آن را روی تهران قرار دهید تا به راحتی با دیدن زمان اخبار متوجه شوید که چه ساعتی در ایران خبر منتشر خواهد شد.

نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری

مراحل تنظیم ساعت در فارکس فکتوری بسیار ساده است. شما ابتدا باید وارد وب سایت آن شوید، سپس روی ساعت (1) از گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، در ادامه روی گزینه TimeZone کلیک نمایید (2) تا فهرست منطقه‌های زمانی برای شما باز شود.

نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری
مراحل تنظیم ساعت در فارکس فکتوری بسیار ساده است.

سپس در اواسط فهرست Tehran را پیدا کرده و ساعت را روی تهران قرار دهید تا منطقه زمانی ایران تنظیم شود و روی گزینه Save کلیک کنید. به این ترتیب کل ساعت‌هایی که در بخش‌های مختلف سایت نمایش داده خواهد شد به وقت ایران خواهند بود، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری
سپس در اواسط فهرست Tehran را پیدا کرده و ساعت را روی تهران قرار دهید.

زمانی که شما ساعت فارکس فکتوری را تنظیم کنید، به صورت خودکار در بخش کلندر سایت زمانی که مراجعه کنید، خواهید دید که ساعت انتشار اخبار در فارکس فکتوری هماهنگ با ساعت رسمی ایران خواهد بود و شما به راحتی متوجه می‌شوید که چه ساعتی قرار است چه اخباری منتشر شود. جهت آگاهی از خبار و شاخص های اقتصادی و همچنین تاثیری که روی بازار Forex میگذارد روی تقویم اقتصادی کلیک کنید. خود سایت فارکس فکتوری به صورت پیش‌فرض زبان فارسی ندارد اگر علاقه‌مند هستید به زبان فارسی داشته باشید مقاله تغییر زبان فارکس فکتوری را مطالعه کنید.

آنچه در نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری خواندیم:

در مقاله نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری برای تنظیم ساعت در سایت فارکس فکتوری لازم است در صفحه اول روی ساعت کلیک کنید، از فیلد بازشده گزینه TimeZone را بزنید و آن را روی تهران قرار دهید تا ساعت سایت هماهنگ با ساعت رسمی ایران شود. فارکس فکتوری یک وب‌سایت کاربردی است که علاوه بر نشان دادن آنلاین کلندر، قیمت، اخبار و هر رویدادی که مربوط به بازارهای مالی باشد را به صورت آنی منتشر می‌کند.

سوالات متداول
ویژگی مهم سایت فارکس فکتوری چیست؟
مهم‌ترین ویژگی این وب‌سایت انتشار اخبار است که کمک می‌کند، تایم منتشر شدن خبر را به راحتی متوجه شده و منتظر رویدادهای کلندر در بازار باشید.
چرا باید ساعت سایت فارکس فکتوری را روی تهران بگذاریم؟
برای اینکه ساعت انتشار اخبار که روی سایت آمده را نخواهید تبدیل کنید و همان ساعتی که می‌بینید دقیقاً به وقت ایران باشد، باید ساعت سایت را روی تهران قرار دهید.
ساعت فارکس فکتوری به صورت پیش‌فرض روی کجاست؟
ساعت این وب‌سایت به صورت پیش‌فرض روی GMT است که +3.30 ساعت با ساعت رسمی ایران اختلاف زمانی دارد و نیاز است کاربران ایرانی مجدد آن را تنظیم کنند.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران