خانه > مقالات > تغییر زبان فارکس فکتوری

تغییر زبان فارکس فکتوری

امتیاز:5

فارکس فکتوری یک از مهم‌ترین وب سایت‌های تحلیل، ارائه اخبار و کلندر است که بیشتر معامله‌گران به عنوان یک دستیار از آن استفاده می‌کنند. اما به دلیل اینکه شما یک کاربر فارسی زبان هستید، بهتر است زبان این سایت را به فارسی تغییر دهید تا راحت‌تر از دیتا و اطلاعات آن استفاده کنید. ما در این مقاله مراحل تغییر زبان در فارکس فکتوری به فارسی را توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت های مربوط به بازار فارکس مقاله سایت های مرجع رویدادها و اخبارهای اقتصادی مطالعه کنید.

تغییر زبان فارکس فکتوری

مراحل تغییر دادن زبان فارکس فکتوری به فارسی

خود سایت فارکس فکتوری به صورت پیش‌فرض زبان فارسی ندارد و باید از مترجم خودکار گوگل ترنسلیت که وب سایت‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی ترجمه می‌کند، استفاده نمایید. برای این کار مرورگر خود را باز کرده، روی گزینه Add-ons کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. یا اینکه به بخش Extension بروید و روی آن کلیک کنید تا صفحه Add کردن باز شود. در اینجا Google Translate را جستجو کرده و روی مرورگر خود نصب کنید. اگر قصد دارید نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری را بیاموزید مقاله نحوه تنظیم ساعت در فارکس فکتوری چگونه است؟ را مطالعه کنید.

مراحل تغییر دادن زبان فارکس فکتوری به فارسی
از طریق مرورگر خود Extension گوگل ترنسلیت را نصب کنید.

سپس به سایت فارکس فکتوری بروید، زمانی که سایت را باز کنید، یک گزینه خودکار برای ترجمه بالا می‌آید، آن را روی Persian قرار دهید تا سایت برای شما فارسی شود.

کلیک بر روی گزینه تغییر زبان
روی گزینه translate و زبان فارسی را انتخاب کنید.
گوگل ترنسلیت یک سیستم خودکار دارد که از طریق آن متن وب سایت‌ها را به زبان‌های فعال خود ترجمه می‌کند. شما با نصب افزونه آن روی مرورگر خود می‌توانید همه سایت‌ها از جمله فارکس فکتوری را ترجمه کنید.

البته دقت داشته باشید که کیفیت ترجمه آن در اندازه گوگل ترنسلیت است و ممکن است بسیاری از ترجمه‌ها آن‌چنان خوب نباشند. معامله‌گران از تقویم اقتصادی برای برنامه‌ریزی معاملات و آگاهی از خطرات رویدادی که ممکن است بر هر یک از تریدهای آن‌ها اثر بگذارد، استفاده می‌کنند. جهت مشاهده تقویم اقتصادی کلیک کنید.

آنچه در مقاله تغییر زبان فارکس فکتوری خواندیم:

برای اینکه زبان سایت ForexFactory را به فارسی تغییر دهید باید افزونه گوگل ترنسلیت را روی مرورگر خود نصب کنید تا به صورت خودکار گوگل، سایت را برای شما ترجمه کند.

سوالات متداول
فارکس فکتوری چیست؟
سایت فارکس فکتوری یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه فارکس است که تحلیل‌ها و مهم‌ترین اخبار فارکس را مورد پوشش قرار می‌دهد.
آیا می‌توان فارکس فکتوری را فارسی کرد؟
بله می‌توانید از طریق افزونه گوگل ترنسلیت، این سایت را به صورت کامل فارسی کنید و از امکانات آن استفاده نمایید.
سایت فارکس فکتوری چه کاربردی دارد؟
این سایت ویژه چک کردن اخبار مهم اقتصادی و همچنین رویدادهای مهم و تحلیل آن‌هاست که می‌توانید حتی زبان آن را فارسی کرده تا فهم بیشتری نسبت به مطالب آن داشته باشید.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران