خانه > مقالات > نماد مس در فارکس + پیدا کردن نماد مس در متاتریدر

نماد مس در فارکس + پیدا کردن نماد مس در متاتریدر

امتیاز:5

مس یکی از مهم‌ترین فلزهای گران‌بها به‌خصوص برای صنایع برق و فناوری است و کاربرد فراوانی در خط تولید آن‌ها دارد. نماد مس جزئی از کامودیتی‌های فارکس است که در معاملات CFD کاربران می‌توانند روی آن ترید کنند. مس با نماد اختصاری Copper در متاتریدر به نمایش درمی‌آید. در این مقاله قصد داریم تا خصوصیات نماد مس را مورد بررسی قرار دهیم.

نماد مس در فارکس

معرفی نماد مس در فارکس

نماد مس در متاتریدر با نام Copper شناخته می‌شود و از زمانی که معاملات CFD به بازار فارکس نیز اضافه شد، امکان معامله آن برای تریدرها فراهم آمد. کمتر دیده می‌شود تریدرهای معمولی روی این نماد معامله کنند، زیرا مبحث قیمت‌گذاری و کشف مسیر حرکت این نماد بسیار تخصصی است و فاکتورهای مهمی را باید در آن بررسی کرد.

معرفی نماد مس در فارکس
نماد مس در متاتریدر با نام Copper شناخته می‌شود و از زمانی که معاملات CFD به بازار فارکس نیز اضافه شد.

بیشتر تریدرهای فاندامنتال که به صورت تخصصی روی کامودیتی ها متمرکز هستند روی این نماد نیز ترید می‌کنند. برای مطالعه بیشتر راجب نمادهای فلزات به مقاله نمادهای فلزات در فارکس را مطالعه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت نماد مس

از آنجا که بیشتر شرکت‌های تولیدکننده به‌خصوص در زمینه فناوری نیاز فراوانی به مس دارند، پس گزارش‌های اقتصادی و حتی سیاسی روی آن اثرگذار است. این نماد تحت تاثیر شرایط سرمایه‌گذاری نیست و بیشتر شرایط تقاضا، معادن مس و تولید محصولات که مس به صورت محصول میانی آن‌ها می‌باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار است.

مس یکی از کامودیتی‌های مورد معامله در بازار فارکس است که به صورت اختصاری Copper نامیده می‌شود. این نماد دارای اسپرد و کمیسیون معاملاتی بالایی است.

چطور نماد مس را در متاتریدر پیدا کنیم؟

برای اضافه کردن نماد مس به فهرست نمادهای معاملاتی خود، باید ابتدا وارد بخش نمادها شوید، روی آن کلیک راست کنید و Symbol را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

چطور نماد مس را در متاتریدر پیدا کنیم؟
به فهرست نمادهای معاملاتی خود، باید ابتدا وارد بخش نمادها شوید،.

پس از این کار، صفحه زیر برای شما باز می‌شود، در بخش جستجوی آن، نام Copper را سرچ کنید تا این نماد برای شما پیدا شود.

چطور نماد مس را در متاتریدر پیدا کنیم؟
در بخش جستجوی آن، نام Copper را سرچ کنید تا این نماد برای شما پیدا شود.

پس از یافتن روی آن کلیک کنید تا به فهرست نمادهای معاملاتی صفحه متاتریدر شما اضافه شود و بتوانید آن را ترید کنید.

برای آموزش کامل متاتریدر به مقاله متاتریدر چیست؟ مراجعه کنید.

بهترین زمان برای معامله نماد مس

هنگام ترید کردن نماد مس دقت داشته باشید که در برخی کارگزاری‌ها، میزان اسپرد و کمیسیون آن بسیار بالا است، اما اگر بخواهید روی این نماد معاملات خود را انجام دهید بهترین زمان، سشن نیویورک حدود ساعت 16:30 به وقت ایران تا قبل از 23 شب است.

آنچه در مقاله نماد مس خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید که نماد مس در فارکس با نام Copper شناخته می‌شود که Symbol آن را می‌توانید به روشی که در بالا گفته شد، جستجو نمایید. این نماد بسیار تخصصی و شرایط اسپرد و کمیسیون آن به شدت خاص و پیچیده است. بیشتر معامله‌گران نماد مس، شرکت‌هایی هستند که روی مس به صورت تخصصی کار می‌کنند و با مدل رفتار معاملاتی نماد آن آگاهی کامل دارند.

سوالات متداول
علامت نماد مس در فارکس چیست؟
Copper نماد معاملاتی مس در فارکس است که باید برای ترید آن در بخش Symbol این نماد را جستجو کنید.
بهترین زمان برای ترید نماد مس کدام سشن است؟
معمولاً بهتر است فلزات گران‌بها را در سشن نیویورک معامله کرد.
چطور نماد مس را در متاتریدر پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن نماد مس در بخش نمادها در سمت چپ تصویر کلیک کرده، روی Symbol بزنید و در باکس جستجو که برای شما باز خواهد شد، Copper را سرچ کنید.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

تبلیغات

آخرین مقالات عمومی

فارکس یک بازار 24 ساعته است، اما حجم معاملات و تعداد تریدرهای آن در تمام ساعات شبانه‌روز برابر نیست، زیرا در برخی ساعات تریدرهای بیشتری در بازار حضور دارند و روندهای قیمتی قدرتمندتری شکل می‌گیرند. علت وجود چنین تفاوت‌هایی، وجود سشن‌های معاملاتی مختلف در فارکس است. همچنین همپوشانی برخی از این سشن‌ها باعث اوج‌گیری معاملات‌ در فارکس می‌شود. اگر در فارکس مشغول معامله هستید، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توانید از ساعت هر سشن معاملاتی در پلتفرم متاتریدر 5 اطلاع پیدا کنید. برای اطلاع از اینکه هر زمان از روز، در کدام سشن قرار دارد، می‌توان از ابزار مختلفی استفاده کرد که یکی از این ابزارها، اندیکاتور سشن برای متاتریدر 5 است. در ادامه این مطلب مفصل در این مورد توضیح خواهیم داد.

وقتی صحبت از مبادله ارزهای دیجیتال می‌شود، یکی از بهترین بسترهایی که می‌توانید از آن استفاده کنید صرافی ارز دیجیتال متمرکز است! گرچه این صرافی‌ها امروزه بسیار مورد استفاده کاربران ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند، اما برای استفاده از آن باید دقیقا بدانید که صرافی متمرکز چیست و چه ویژگی‌‌هایی دارد، درغیر این صورت نمی‌توانید آنطور که باید از وجود این صرافی‌ها بهره ببرید. تا آخر مطلب صرافی متمرکز چیست؟ با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با ویژگی‌های صرافی متمرکز، مزایا، معایب و امنیت آن آشنا شوید.

در بازار ارزهای دیجیتال که همواره درحال تحول است، صرافی‌‌ ارز دیجیتال به‌عنوان بستری برای مبادله این ارزها نقش حیاتی ایفا می‌کند! این صرافی‌ها را می‌توان بازارهایی دیجیتالی، مشابه با صرافی‌های بازار بورس درنظر گرفت. انواع صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که خدمات و ویژگی‌های متفاوتی ارائه می‌کند. بنابراین، نمی‌توان بدون آگاهی درمورد صرافی‌های ارز دیجیتال، صرافی مورد نظر متناسب با نیاز خود را پیدا کرد. در این مطلب با همراه باشید تا به‌طور کامل به این سوال که صرافی ارز دیجیتال چیست؟ پاسخ دهیم. درآخر، نکاتی را بررسی می‌کنیم که برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر به‎‌کارتان می‌آید.

در دنیای امروز، ارز دیجیتال (رمزارز – کریپتو کارنسی) به یک مفهوم رایج در بین سرمایه‌گذاران، تریدرها یا حتی مردم عادی تبدیل شده است. به‌خصوص، با عرضه ارزهای دیجیتال‌ جدید به بازار و پیشرفت رو به بالای ارزهای دیجیتال قدیمی، اشتیاق افراد برای آشنایی با رمزارزها و نحوه خرید آنها همواره افزایش می‌یابد. در این مطلب، ما به‌طور کامل به این سوال که کریپتو کارنسی یا ارز دیجیتال چیست؟ پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا با ارز دیجیتال، بلاکچین، صرافی کریپتوکارنسی و هر مفهوم مرتبط دیگری که ذهن شما را درگیر کرده است، آشنا شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران