خانه > اخبار > یورو/دلار: یورو در روز تعطیل ایالات متحده هم نتوانست جلوی دلار را بگیرد

eur-usd-news-30-5-2023

یورو/دلار: یورو در روز تعطیل ایالات متحده هم نتوانست جلوی دلار را بگیرد

بر چسب:

براساس گزارش تریدینگ ویو؛ یورو/دلار همچنان روند نزولی خود را دارد، به نظر می‌رسد یورو توانایی جلوگیری از این روند نزولی را ندارد؛ تیم کدام بروکر در ادامه به بررسی این خبر می‌پردازد.

خریدار‌های یورو درحال شکست پی در پی

با وجود تعطیلات رسمی در ایالات متحده بخاطر روز یادبود، خریداران یورو همچنان درحال شکست خوردن در برابر دلار هستند.

علیرغم کاهش حجم معاملات بخاطر تعطیلات روز یادبود آمریکا(memorial day)، خریداران یورو به‌دنبال این هستند که در این روز  بازی را به نفع خود برگرداند و به این روند نزولی طولانی مدت پایان دهند. خریداران یورو می‌خواهند از تمام قدرت خود برای شکستن طلسم ۴ روزه، شکست در برابر خریداران دلار استفاده کنند.

در حالی که بخاطر تعطیلات بازارهای سهام ایالات متحده تعطیل‌اند، یورو در ساعات ابتدایی شروع بازار حدود ۵۰ پیپ به سمت بالا رفت و نزدیک به ۱.۰۷۴۰ دلار معامله شد، اما در انتهای روز با سقوط شدیدی که کرد، وارد محدوده ۱.۰۷۰۰ شد که نشان دهنده این بود که خریداران یورو نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. به طور کلی، از زمانی که یورو به اوج خود در سال جاری یعنی ۱.۱۱۰۰ دلار رسید، این جفت ارز حدود ۳۵۰ پیپ یعنی بیش از ۳ درصد به نفع دلار کاهش یافته است.

معامله‌گران بازار فارکس منتظر انتشار داده‌های اقتصادی ایالات متحده هستند؛ داده‌های میانگین درآمد ساعتی، اشتغال بخش غیرکشاورزی و نرخ بیکاری این جمعه منتشر می‌شود. این اخبار به احتمال زیاد بعد از انتشار باعث ایجاد نوسان شدیدی در نمادهای قابل معامله مربوط به دلار می‌شود. پیش‌بینی‌ها در مورد نرخ بیکاری حدود ۱۹۰هزار استخدام است که این عدد نسبت به ماه قبل یعنی آپریل که ۲۵۳هزار بوده، کمتر است. باید دید عدد پیش‌بینی شده با داده نهایی چقدر فاصله دارد و آیا امریکا می‌تواند بیش از پیش‌بینی عمل کند. پیش‌بینی عمل کند.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

اخبار مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران