خانه > اخبار > بونوس بدون واریز بروکر آرون گروپس

بونوس بدون واریز بروکر آرون گروپس

بونوس بدون واریز بروکر آرون گروپس

طبق بررسی‌های انجام شده توسط کدام بروکر که به صورت کامل به بررسی بروکر آرون گروپس پرداخته است؛ این بروکر در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۵ مهر ۱۴۰۲) تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ (۳ آبان ۱۴۰۲) بونوس جدیدی را به معامله گران خود هدیه می‌دهد؛ متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

بونوس ویژه بدون واریزی آرون گروپس !!!
برای استفاده از این بونوس از ۱۷oct تا ۲۵oct فرصت دارید.
شما برای استفاده از این بونوس کافیه که فقط یک حساب دمو باز کنید و قوانین این طرح رو رعایت کنید؛ با استفاده از این بونوس میتوانید بدون نیاز به واریز، حساب معاملاتی نانو تا سقف ۲۵ دلار دریافت کنید.

شرایط دریافت بونوس بدون واریزی بروکر آرون گروپس

این طرح به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۷ اکتبر تا ۲۶ اکتبر مصادف با ۲۵ مهر تا ۴ آبان ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید با غنیمت شمردن این بازه ۱۰ روزه طلایی، نسبت به ثبت نام در بروکر آرون اقدام کنید. کسانی که در این بازه زمانی ثبت نام خود را به اتمام می‌رسانند شانس دریافت جایزه را خواهند داشت. به احتمال زیاد می‌خواهید در مورد جایزه بیشتر بدانید اما بهتر است به مراحل دریافت و مشارکت در این طرح بپردازیم تا به خودی خود با جایزه نیز آشنا شوید.

پس از ثبت نام در بروکر آرون باید یک حساب دمو با نام NDB ایجاد کنید. این حساب از نوع Netiing است و با موجودی اولیه ۵۰ دلار و امکان استفاده از اهرم ۲۰۰ در اختیار شما گذاشته می‌شود.
همانطور که می‌دانید حساب‌های دمو برای کسب تجربه طراحی شده‌اند و موجودی اولیه و اهرمی که در نظر گرفته شده است به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از از دست دادن دارایی وارد معامله شوید و تجربه خود را در بازار فارکس افزایش دهید. این حساب دمو محدودیتی از نظر حجم ندارد و شما می‌توانید آزادانه وارد معامله شوید.

پس از ثبت نام و افتتاح حساب دمو نوبت به شروع معامله می‌رسد. برای اینکه جز معامله‌گران برتر این طرح باشید می‌بایست حداقل ۲۰ معامله باز یا بسته با استفاده از این حساب دمو ایجاد کنید. لازم به ذکر است که شما نمی‌توانید تنها با باز کردن و بسته کردن معاملات آن هم به صورت بلافاصله در این شانسی داشته باشید.
شما باید برای هر معامله حداقل ۳ دقیقه زمان بگذارید. فراموش نکنید که معامله با استفاده از حساب دمو فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه است. بنابراین صرف نظر از پاداش، این فرصت را غنیمت بشمارید و ایده‌های معاملاتی خود را به محک آزمایش بگذارید.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

اخبار مرتبط

حذف حساب نانو از پلتفرم معاملاتی آلپاری

حذف حساب نانو از پلتفرم معاملاتی آلپاری

قطع همکاری بروکر یو اس جی با ایرانیان

قطع همکاری بروکر یو اس جی با ایرانیان

بونوس واریز آمارکتس

بونوس واریز وجه تا ۴۸ ساعت​ بروکر آمارکتس

صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس راه امن حفظ ارزش سرمایه

صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس راه امن حفظ ارزش سرمایه

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران