خانه > مقالات > صرافی والکس نسبت به صرافی‌های خارجی چه امکاناتی ارائه می‌دهد؟

صرافی والکس نسبت به صرافی‌های خارجی چه امکاناتی ارائه می‌دهد؟

امتیاز:5

شاید به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید در کریپتوکارنسی‌ها سرمایه‌گذاری کنید یا مدت‌ها است که در این بازار فعالیت می‌کنید؛ اما از خدمات صرافی ارز دیجیتالی که خرید و فروش‌های خود را در آن انجام می‌دهید، راضی نیستید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین پلتفرم‌هایی که می‌توان برای انجام معاملات از آن‌ها استفاده کرد را به شما معرفی کنیم. اگر به کسب اطلاعات در مورد این موضوع علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با اکسچنج‌های معتبر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

صرافی والکس نسبت به صرافی‌های خارجی چه امکاناتی ارائه می‌دهد؟

بای بیت

پلتفرمی که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و کاربران آن، می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف مثل بیت کوین، اتریوم و … را به‌راحتی خرید و فروش کنند. این پلتفرم که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد به‌واسطه فعالیت تخصصی در زمینه بازار مشتقات، طرفداران بسیار زیادی پیداکرده است. در حال حاضر نیز به دلیل ارائه خدمات به کاربران ایرانی و اجباری نبودن احراز هویت، بسیاری از فعالان بازار، معاملات خود را در صرافی ارز دیجیتال بای بیت انجام می‌دهند.

  • کارمزد مناسب
  • وجود اپلیکیشن موبایلی
  • امنیت قابل قبول
  • پشتیبانی ۷/۲۴

مکسی

پلتفرمی که امکان معامله بیش از ۲۶۰۰ توکن را برای کاربران خود فراهم کرده است. درواقع اگر شما قصد خرید و فروش توکن‌های ناشناخته را دارید که افراد کمی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، قطعاً باید از خدمات این اکسچنج استفاده کنید. در حال حاضر این مجموعه محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته و آی‌پی آن‌ها را نیز مسدود نکرده است. البته توجه داشته باشید که ریسک خرید و فروش توکن‌هایی که حجم معاملات آن‌ها زیاد نیست بسیار بالا بوده و امکان دارد مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

  • به شما توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی، دانش تحلیلی خود را افزایش دهید و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کنید.

صرافی ارز دیجیتال بایننس

به‌جرئت می‌توان گفت بایننس یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال است و سرمایه‌گذاران زیادی از خدمات آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری مثل آتی و آپشن در این اکسچنج برای کسب سود از بازار استفاده کنید. در حال حاضر این صرافی امکان معامله ۳۰۰ رمزارز مختلف را با دلار آمریکا فراهم کرده و کاربران می‌توانند با پرداخت کارمزدی ناچیز (۰.۱)، سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند.

صرافی ارز دیجیتال بایننس
به‌جرئت می‌توان گفت بایننس یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال است و سرمایه‌گذاران زیادی از خدمات آن استفاده می‌کنند.

البته به شما پیشنهاد می‌کنیم صرافی دیگری را برای خرید ارز دیجیتال جایگزین این پلتفرم کنید؛ زیرا محدودیت‌های شدیدی را علیه ایرانیان اعمال کرده و درصورتی‌که متوجه این موضوع شود، تمام دارایی شمارا مسدود خواهد کرد.

کوین بیس

تنها صرافی ارز دیجیتالی که سهام خود را عرضه عمومی کرده تا به این وسیله بتواند، وجهه‌ای قانونی‌تر به خرید و فروش رمزارزها بدهد. ساده بودن کار با رابط کاربری و وجود مقالات آموزشی متعدد در این پلتفرم، آن را به گزینه‌ای مناسب برای افراد مبتدی که می‌خواهند به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کنند، تبدیل کرده است.

البته باید به این نکته توجه کنید که به دلیل تحریم‌های ایالات‌متحده علیه ایران، امکان استفاده از این خدمات برای کاربران داخل کشورمان وجود ندارد. در صورت افتتاح حساب ممکن است تمام دارایی شما مسدود شود و دیگر به آن دسترسی نداشته باشید.

صرافی ارز دیجیتال والکس

در بخش‌های قبلی تلاش کردیم تا بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را به شما معرفی کنیم؛ اما استفاده از خدمات آن‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی می‌تواند خطرات مختلفی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل در این قسمت تصمیم گرفتیم، پلتفرم خرید ارز دیجیتال والکس را به شما معرفی کنیم که می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای، خرید ارز دیجیتال مدنظرتان را در آن انجام دهید. صرافی ارز دیجیتال Wallex برای خرید ارز دیجیتال امکانات متعددی همانند Binance را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه به تعداد محدودی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

صرافی ارز دیجیتال والکس
استفاده از خدمات آن‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی می‌تواند خطرات مختلفی را به همراه داشته باشد.

ابزارهای معاملاتی پیشرفته

برای اینکه بتوان به‌آسانی دارایی مدنظر را خرید و فروش کرد، باید به ابزارهای معاملاتی و امکانات پیشرفته دسترسی داشت. به همین منظور والکس، امکان تعیین حد سود، ضرر، هشدار قیمت، نمودار قیمت لحظه‌ای و … را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر این شما از طریق پنل کاربری خود، به گزارش کامل و جامعی در مورد معاملات انجام‌شده دسترسی دارید که کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی مشکلات احتمالی در پلن معاملاتی را شناسایی کرده و آن را برطرف کنید.

گردش مالی بالا

کمتر صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود دارد که تعداد کاربران به یک‌میلیون نفر رسیده باشد. Wallex به دلیل فعالیت سرمایه‌گذاران در این پلتفرم، گردش مالی بسیار بالایی دارد. به‌طوری‌که حجم روزانه معاملات آن به بیش از صد میلیارد تومان رسیده است:

  • چنین ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در مورد نقد شوندگی دارایی‌های مختلف از امکانات این پلتفرم استفاده کنید.

کیف پول اختصاصی

پس از هر بار خرید ارز دیجیتال، توکن‌ها به کیف پول موجود در صرافی‌ها منتقل می‌شوند. در والکس به‌منظور جلوگیری از سرقت دارایی‌های شما، تمام کوین‌های خریداری‌شده به یک ولت سخت‌افزاری منتقل می‌گردد که دسترسی به آن بدون داشتن کلیدهای امنیتی غیرممکن است. به همین دلیل کاربران این صرافی ارز دیجیتال، می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی از ولت این پلتفرم برای نگهداری دارایی‌های خود استفاده کنند.

پشتیبانی از توکن‌های مختلف

محدودیت توکن‌های قابل معامله در یک اکسچنج می‌تواند مشکلات متعددی را برای کاربران ایجاد کند. به همین منظور در حال حاضر، امکانی فراهم‌شده که سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌راحتی بیش از 120 رمزارز مختلف را خرید و فروش کنند. پس اگر قصد فعالیت در این بازار را دارید به شما توصیه می‌کنیم، حساب کاربری خود را افتتاح کرده و معاملات خود را بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای از این بابت انجام دهید.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده علیه کاربران ایرانی، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب به‌منظور خرید و فروش دارایی‌های مختلف به چالشی بزرگ تبدیل‌شده است. به همین منظور، متخصصان ایرانی در والکس امکانی را فراهم کردند تا سرمایه‌گذاران بتوانند بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در بازارهای جهانی فعالیت کنند. به شما توصیه می‌کنیم برای در امان ماندن توکن‌های خود از خطرات احتمالی، هرچه سریع‌تر حساب خود را در این پلتفرم افتتاح کرده و از خدمات آن برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران