خانه > مقالات > مقایسه بروکر آلپاری و آمارکتس

مقایسه بروکر آلپاری و آمارکتس

زمانی که می‌خواهیم وارد دنیای فارکس شویم احتمالاً چند گزینه مختلف از بروکرهای متفاوت پیش روی ما وجود دارد که می‌توانیم بین آن‌ها یکی را انتخاب کنیم. برای تصمیم‌گیری بهتر حتماً باید مقایسه جدی بین بروکرها انجام دهیم. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا بروکر آلپاری و آمارکتس را با یکدیگر مقایسه کنیم و در نهایت نتیجه بگیریم که کدام بروکر بهتر است.

آلپاری یا آمارکتس

مقایسه اعتبار و رگوله بروکر آلپاری و آمارکتس

مهم‌ترین فاکتور برای مقایسه این بروکر در درجه اول میزان اعتبار و رگولاتوری هر دو است، زیرا برای یک تریدر در ابتدا مهم است که کارگزاری که قرار است در آن سرمایه‌گذاری کند تا چه میزان امن و قابل اعتماد است. در جدول زیر رگوله دو بروکر آلپاری و بروکر آمارکتس آورده شده است که البته می‌توان گفت سطح رگوله هردو برابر است و این دو بروکر از این لحاظ برتری خاصی بر یکدیگر ندارند.

نام بروکرهاسال تاسیسرگولهامتیاز اعتبار
بروکر آلپاری۱۹۹۸Alpari (Comoros) Ltd, Bonovo Road – Fomboni, جزیره موهلی – Comoros Union با شماره HY00423015 به ثبت رسیده و دارای مجوز از سوی «سازمان خدمات بین‌المللی» موهلی، جزیره موهلی به عنوان کارگزار و شرکت تسویه وجوه بین‌المللی تحت مجوز شماره T2023236 است.

رگوله Finacom برای فعالیت در امور مالی بین‌المللی و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران. آلپاری کاربران خود را در مقاله هرگونه ضرر و زیانی تا سطح ۲۰ هزار یورو مورد بیمه قرار داده است

۸
بروکر آمارکتس۲۰۰۷این بروکر زیرنظر رگوله fsasvg که یک نهاد قانونی نظارتی است وجود دارد. همچنین کیفیت این بروکر به صورت ماهانه توسط سازمان معروف Veryify My Trade مورد سنجش و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین بروکر A markets از سال ۲۰۱۳ عوض Financial Commission since است که یک سازمان مالی مستقل است و حساب کاربری معامله‌گران را تا سقف ۲۰ هزار یورو بیمه می‌کند. همچنین AMARKETS LLC طبق قوانین جزایر کوک به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود با شماره شرکت LLC 14486/2023 و ثبت مربوطه توسط کمیسیون نظارت مالی FSC جزایر کوک به ثبت رسیده است. آدرس دفتر ثبت شده T&F Chambers، Main Road، Rarotonga، جزایر کوک است.

 

۸

مقایسه وضعیت وبسایت آلپاری و آمارکتس

بروکر آلپاری و آمارکتس در وب سایت خود زبان فارسی دارند و پشتیبان فارسی زبان آن‌ها به خوبی کاربران را هدایت می‌کند. از نظر وضعیت پنل کاربری باید گفت هر دوی این بروکرها تقریباً امکانات مشابهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و سطح آن‌ها به نسبت با هم برابر است.

مقایسه ثبت نام و احراز هویت در آلپاری و آمارکتس

اگر بخواهیم وضعیت ثبت نام و احراز هویت در این دو بروکر را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که هر دو بروکر روند مشابهی دارند. ثبت نام در هر دو برای کاربران ایرانی آزاد است و روند ثبت نام نیز در هیچکدام پیچیدگی خاصی ندارد. برای احراز هویت نیز در هر دو سایت می‌توانید با مدارک ملی خود از جمله کارت ملی، شناسنامه یا گواهی‌نامه رانندگی ثبت نام خود را انجام دهید.

 

مقایسه واریز و برداشت در آلپاری و آمارکتس

بخش بعدی که می‌خواهیم مقایسه کنیم، واریز و برداشت در این دو بروکر است. از آنجا که نقل انتقال پول، سرعت، روش انجام و میزان هزینه‌هایی که دارد برای کاربران ممکن است بسیار مهم باشد، پس مقایسه این بخش برای مقایسه کلی بروکر آلپاری و آمارکتس بسیار حائز اهمیت است.

نام بروکرروش‌های واریز و برداشت
آلپاریواریز وجه از طریق بانک

کارت بانکی سیستم پرداخت آمریکا

AdvCash

Skrill

GC Pay

کارت بانکی سیستم پرداخت بین‌المللی

WebMoney

NETELLER

TC کیف پول

آمارکتسواریز و برداشت ریالی

USDT

USDT COIN

BITCOIN

LITCOIN

ETHEREUM

TOPCHANGE

زمانی که به روش‌های واریز و برداشت در این دو بروکر نگاه می‌کنیم، شاید روش‌های آلپاری بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر باشد، اما همین نداشتن واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری و وجود آن در بروکر آمارکتس سبب می‌شود تا در این بخش بروکر آمارکتس امتیاز بهتری دریافت کند، همچنین واریز و برداشت در بروکر آمارکتس از طریق ارزهای دیجیتال مختلف بسیار گسترده‌تر است که عموماً کاربران ایرانی از چنین روش‌هایی استفاده می‌کنند.

مقایسه واریز و برداشت در آلپاری و آمارکتس
زمانی که به روش‌های واریز و برداشت در این دو بروکر نگاه می‌کنیم، شاید روش‌های آلپاری بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر باشد.

در جمع‌بندی این بخش باید بگوییم روش‌های واریز و برداشت در آلپاری برای کاربران بین‌المللی بهتر است، اما برای کاربران این بروکر آمارکتس فواید بیشتری دارد.

مقایسه حساب‌های معاملاتی بروکر آلپاری و آمارکتس

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای مقایسه، وضعیت حساب‌های معاملاتی بروکر آلپاری و آمارکتس باشد. هر دو کارگزاری حساب‌های معاملاتی متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهند که از این لحاظ رقابت جدی باهم دارند. در بروکر آمارکتس، حساب فیکس اسپرد برای کاربرانی که می‌خواهند اسپرد ثابت داشته باشند وجود دارد، اما کارگزاری آلپاری چنین گزینه‌ای را ندارد. در مقابل در بروکر آلپاری حساب میکرو وجود دارد که کاربران تازه‌کار می‌توانند از طریق آن یک حساب سنتی داشته باشند، اما چنین امکانی در بروکر آمارکتس نیست. همچنین کارگزاری آمارکتس یک حساب ویژه کریپتو برای کاربران علاقه‌مند به معاملات ارز دیجیتال دارد که در بروکر آلپاری این حساب وجود ندارد. در جدول زیر کل مشخصات حساب‌های بروکر آمارکتس و آلپاری آمده است که با مشاهده آن‌ها می‌توانید مقایسه کاملی بین این دو بروکر از نظر حساب‌های معاملاتی داشته باشید.

حساب های بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس ۴ حساب معاملاتی دارد، که در جدول زیر انواع حساب معاملاتی بروکر آمارکتس را بررسی کرده‌ایم:

مشخصاتفیکساستانداردECNکریپتو
دستور اجرااجرای سریع / اجرای بازاراجرای سریع / اجرای بازاراجرای بازاراجرای بازار
حداقل واریز$۱۰۰ / €۱۰۰$۱۰۰ / €۱۰۰$۲۰۰ / €۲۰۰MBT 10
لوریجتا ۱:۳۰۰۰ ۱تا ۱:۳۰۰۰ ۱تا سقف ۱:۳۰۰۰ ۱۱:۵۰۰ ۱
قیمت دهی نهاییتا ۴ رقم اعشارتا ۵ رقم اعشارتا ۵ رقم اعشارتا ۵ رقم اعشار
حداقل حجم سفارشاز ۰.۰۱ با گام ۰.۰۱از ۰.۰۱ با گام ۰.۰۱از ۰.۰۱ با گام ۰.۰۱از ۰.۰۱ با گام ۰.۰۱
اسپردثابت از ۳ پیپ ۲شناور از ۱.۳ پیپشناور از ۰ پیپشناور از ۱.۳ پیپ
حساب اسلامیقابل درخواستقابل درخواستدر دسترس
زمان معاملهبامداد دوشنبه / جمعه ۲۳:۰۰ (به‌وقت اروپای شرقی)بامداد دوشنبه / جمعه ۲۳:۰۰ (به‌وقت اروپای شرقی)بامداد دوشنبه / جمعه ۲۳:۰۰ (به‌وقت اروپای شرقی)بامداد دوشنبه / جمعه ۲۳:۰۰ (به‌وقت اروپای شرقی)
کمیسیون ۳ ۲۲.۵$/۲.۵€ در هر ۱ لات در هر طرف ۲ ۲
میزان Stop Out۲۰%۲۰%۴۰%۲۰%
مارجین برای موقعیت‌های هج شده۵۰%۵۰%۵۰%۵۰%
ارز حسابUSD, EURUSD, EURUSD, EURMBT
نمادهای قابل معامله۲۸ نماد معاملاتی در بازار فارکس؛ ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات؛ ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص‌ها؛ ۱۱ نماد معاملاتی در بازار کالا؛ ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه؛ ۲۷ نماد معاملاتی ارزهای رمزپایه ۴، ۴۲۷ سهام, ۱۹ ETF۴۴ نماد معاملاتی در بازار فارکس؛ ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات؛ ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص‌ها؛ ۱۱ نماد معاملاتی در بازار کالا؛ ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه؛ ۲۷ نماد معاملاتی ارزهای رمزپایه ۳، ۴۲۷ سهام, ۱۹ ETF۴۴ نماد معاملاتی در بازار فارکس؛ ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات؛ ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص‌ها؛ ۱۱ نماد معاملاتی در بازار کالا؛ ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه؛ ۲۷ نماد معاملاتی ارزهای رمزپایه ۳، ۴۲۷ سهام, ۱۹ ETF۴۲ نماد معاملاتی در بازار فارکس؛ ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات؛ ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص‌ها؛ ۱۱ نماد معاملاتی در بازار کالا؛ ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه؛ ۱۹ نماد معاملاتی ارزهای رمزپایه ۳
محافظت از بالانس منفیبلهبلهبلهبله

حساب های بروکر آلپاری

بروکر آمارکتس ۴ حساب معاملاتی دارد، که در جدول زیر انواع حساب معاملاتی بروکر آمارکتس را بررسی کرده‌ایم:

حساب نانو MT4حساب استاندارد mt4حساب ecn MT4حساب PRO ECN MT4
۱$۲۰ $۳۰۰ $۵۰۰ $
۵۰% مارجین برای معاملات پوششی۵۰% مارجین برای معاملات پوششی۵۰% مارجین برای معاملات پوششی۵۰% مارجین برای معاملات پوششی
Instant ExecutionInstant ExecutionMarket ExecutionMarket Execution
۱۰۰۵۰۱۰۰۱۰۰
۵۰۵۰۰۱۵۰۰۱۵۰۰
۵۰۱۰۰۳۰۰۳۰۰
۱۰۰۰
۱۰%۲۰%۶۰%۶۰%
۱۶ USD برای هر,۱,۰۰۰,۰۰۰ USD

مقایسه حداقل واریز در بروکر آلپاری و بروکر آمارکتس

در حداقل واریزی، بروکر آلپاری می‌تواند گزینه بهتری باشد. اگر بخواهید یک حساب معاملاتی در کارگزاری آمارکتس باز کنید، حداقل باید ۱۰۰ دلار واریزی برای یک حساب استاندارد معمولی داشته باشید. این در حالی است که حساب استاندارد بروکر آلپاری با ۲۰ دلار واریزی ایجاد می‌شود. همچنین کارگزاری آلپاری یک حساب نانو دارد که حداقل واریز آن ۱ دلار است و کاربرانی که سرمایه بسیار کمی دارند نیز می‌توانند با پرداخت ۱ دلار، ۱۰۰ سنت سرمایه برای معامله داشته باشند. پس اگر سرمایه کمی دارید حساب بروکر آلپاری برای شما مناسب‌تر است، اما در کارگزاری آمارکتس حساب ECN برای ایجاد فقط ۳۰۰ دلار نیاز دارد در حالی که همین حساب در بروکر آلپاری نیاز به ۵۰۰ دلار واریزی اولیه دارد.

بروکر آمارکتس و بروکر آلپاری جز حرفه‌ای‌ترین کارگزاری‌هایی هستند که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند. این دو کارگزاری در رقابت با یکدیگر توانسته‌اند سطح ارائه خدمات به کاربران را بالاتر ببرند و همین امر باعث شده تا ویژگی‌های مثبت این دو کارگزاری بسیار نزدیک به یکدیگر باشد.

مقایسه اسپرد و کمیسیون در بروکر آلپاری و بروکر آمارکتس

در بخش هزینه‌های معاملاتی نیز می‌توان این دو بروکر را با یکدیگر مقایسه کرد، به همین دلیل ما ترجیح می‌دهیم این مقایسه اسپرد و کمیسیون در بروکر آلپاری و بروکر آمارکتس را در جدول زیر به شما ارائه کنیم:

هزینه‌های معاملاتیمقدار
اسپرد آلپاریحساب نانو MT4: این حساب دارای اسپرد از 1.7 به صورت شناور به بالا است.

حساب استاندارد MT4: این حساب دارای اسپرد 1.2 شناور است.

حساب استاندارد MT5: این حساب دارای اسپرد 1.5 شناور است.

حساب ECN MT4: این حساب دارای اسپرد شناور از 0.4 پیپ به بالا است.

حساب ECN MT5: این حساب دارای اسپرد شناور از 0.4 پیپ به بالا است.

حساب PRO ECN: این حساب دارای اسپرد شناور از 0.0 پیپ به بالا است.

اسپرد آمارکتسحساب فیکس دارای ثابت از 3 پیپ به بالا است

حساب استاندارد دارای اسپرد شناور از 1.3 پیپ به بالا است

حساب ECN دارای اسپرد شناور از 0 پیپ به بالا است

احساب کریپتو دارای اسپرد شناور از 1.3 پیپ به بالا است

کمسیسیون آلپاریآلپاری در حساب Pro کمیسیونی معادل 16 USD برای هر,1,000,000 USD دارد
کمیسیون آمارکتسآمارکتس در حساب ECN کمیسیونی معادل 2.5 دلار در هر طرف معمله برای هر لات دارد

به طور کلی میزان کمیسیون در بروکر آلپاری بیشتر است و از این نظر کارگزاری آمارکتس نمره بهتری را دریافت می‌کند، در بخش اسپرد بروکر آمارکتس دارای حسابی با اسپرد ثابت 3 پیپ است که این ویژگی در بروکر آلپاری وجود ندارد، همچنین در مشخصات حساب ECN بروکر آمارکتس نوشته شده که اسپرد حساب ECN این کارگزاری از 0 شروع می‌شود و همین ویژگی در بروکر آلپاری نیز وجود دارد. به طور کلی میزان اسپردهای هر دو بروکر تا حدی نزدیک به هم است، اما تجربه نشان داده هزینه اسپرد به طور واقعی در بروکر آلپاری کمتر است و میزان کمیسیون آن بیشتر از کمیسیون آمارکتس است.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر آلپاری و آمارکتس

در این بخش هردو کارگزاری امتیاز برابری کسب می‌کنند، هر دو بروکر آلپاری و آمارکتس پلتفرم‌های معاملاتی چون متاتریدر 4 و 5 را در نسخه‌های مختلف برای ویندوز، اندروید و iOS ارائه می‌دهند.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر آلپاری و آمارکتس
در بخش پلتفرم هر دو کارگزاری امتیاز برابری کسب می‌کنند.

این دو کارگزاری همچنین امکان استفاده از وب تریدر را نیز دارند.

باینری آپشن در بروکر آلپاری و آمارکتس

یکی از نقاط برتری بروکر آلپاری نسبت به آمارکتس، داشتن ویژگی معاملات باینری آپشن است. این معاملات که در آلپاری به نام Fix Contract شناخته می‌شود در کمتر بروکری وجود دارد اما آلپاری این ویژگی را برای کاربران خود ایجاد کرده تا نیازهای آنها را پاسخ دهد. به طور کلی اگر کاربری نیاز به معاملات آپشن داشته باشد قطعاً باید بروکر آلپاری را انتخاب کند.

حساب اسلامی بروکر آلپاری و آمارکتس

هردوی این کارگزاری‌ها بخش بزرگی از خدمات خود را به کاربران مسلمان ارائه می‌دهند به همین دلیل داشتن حساب اسلامی یک مزیت رقابتی به حساب می‌آید. بروکر آمارکتس روی حساب استاندارد، اسپرد ثابت یا ECN امکان ارائه درخواست برای تبدیل آنها به حساب اسلامی را فراهم کرده است. در کارگزاری الپاری نیز همین مسئله وجود دارد و کاربران می‌توانند در حساب‌های حساب‌های standard.mt4،‏ ecn.mt4 و pro.ecn.mt4 بروکر آلپاری ویژگی حساب اسلامی را به حساب معاملاتی خود اضافه کنند. پس در این بخش نیز هردو این بروکرها امتیاز یکسانی دارند.

مقایسه سوشیال تریدینگ در آلپاری و آمارکتس

در بروکر آمارکتس کاربران فقط به سیستم CopyTrading برای کپی کردن معاملات یا استفاده به عنوان پروایدر دسترسی دارند، اما کاربران بروکر آلپاری هم کپی تریدینگ و هم سیستم پم را به معامله‌گران خود عرضه می‌کند. پم سیستمی است که در آن یک مدیر حساب با مجموعه پول‌هایی که در اختیار آن قرار می‌گیرد، معاملات را با کل این پول‌ها مدیریت می‌کند. اگر بخواهیم بخش کپی تریدینگ بروکر آلپاری را با آمارکتس مقایسه کنیم، باید بگوییم به دلیل کاربران زیاد بروکر آلپاری و همچنین کیفیت بالای آن‌ها، قطعاً سیستم کپی تریدینگ بسیار قوی‌تری را در بروکر آلپاری می‌توانید تجربه کنید. از طرف دیگر نداشتن حساب پم برای آمارکتس یک ضعف محسوب می‌شود، پس در نتیجه‌گیری این بخش می‌توانیم به صورت واضح اعلام کنیم که بخش سوشیال تریدینگ بروکر آلپاری بسیار قوی‌تر از بروکر آمارکتس است.

مقایسه لوریج بروکر آلپاری و آمارکتس

یکی از ویژگی‌های مهم این دو بروکر ارائه لوریج بالای معاملاتی به کاربرانی است که این نیاز را دارند.

مقایسه لوریج بروکر آلپاری و آمارکتس
یکی از ویژگی‌های مهم این دو بروکر ارائه لوریج بالای معاملاتی به کاربرانی است که این نیاز را دارند.

جالب است بدانید که هردو بروکر از جمله آلپاری و آمارکتس لوریج بالایی را تا حد 1:3000 به کاربران خود ارائه می‌دهند و در این بخش مقایسه آن‌ها به صورت مساوی است.

ریبیت بروکر آلپاری و آمارکتس

در هر دو بروکر می‌تواند ریبیت نقدی دریافت کرد. یعنی هزینه‌های معاملاتی که در این دو بروکر وجود دارد را از طریق فعال کردن سیستم ریبیت می‌توانید پس بگیرید. برای اینکار در هرکدام از این دو بروکر که باشید باید به یک آی بی طرف قرارداد با آن‌ها مانند “ایران ریبیت” متصل شوید و از آن طریق بین 55% و 85% هزینه‌های معاملاتی که در آلپاری و آمارکتس وجود دارد را پس بگیرید.

بونوس بروکر آلپاری و آمارکتس

در بخش بونوس نیز هر دو بروکر فعالیت خوبی دارند. کارگزاری آمارکتس در طرح‌های مختلف خود تا سقف 10 هزار دلار به کاربران بابت واریز و گردش معالی معاملات بونوس ارائه می‌کند و کش بک‌هایی تا سقف 17 دلار به ازای هر لات معامله دارد. در بروکر آلپاری نیز بونوس‌ها تا نزدیک به 5000 دلار به دلایل مختلف مانند خوش‌آمدگویی، واریز، معرفی دوستان و …. وجود دارد. از نظر پرداخت بونوس کارگزاری آمارکتس شرایط بهتر و جذاب‌تری را به کاربران خودش ارائه می‌کند.

در نهایت کدام بروکر بین آلپاری و آمارکتس کارگزاری بهتری است؟

هردوی این کارگزاری‌ها جز بروکرهای بسیار حرفه‌ای و مهم بازار فارکس برای کاربران ایرانی هستند. اینکه کدام یک از این بروکرها را انتخاب کنید بسته به جزییاتی دارد که برای شما مهم است. مثلاً اگر به دنبال حساب فیکس اسپرد هستید راهی جز انتخاب آمارکتس ندارید، یا اگر می‌خواهید سرمایه‌گذار یا مدیر پم باشید حتماً باید از آلپاری استفاده کنید. در از مقایسه کلی این دو بروکر می‌فهمیم که با اختلاف بسیار کمتری بروکر آلپاری کیفیت بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد. البته آمارکتس نیز شانه‌به‌شانه آلپاری در حال ارائه خدمات حرفه‌ای است و اختلاف این دو بروکر در حد زیادی نیست که بخواهیم یکی از آن‌ها را کاملاً برتر بدانیم.

آنچه در مقاله مقایسه بروکر آلپاری و آمارکتس خواندیم:

در این مقاله بروکر آلپاری و آمارکتس را از جهات مختلفی مانند رگوله، حساب‌های معاملاتی، اسپرد، کمیسیون، لوریج و … مورد بررسی قرار دادیم. در این مقایسه متوجه شدیم که این دو بروکر در سطح قابل قبول و بسیار نزدیک به هم قرار دارند و در نهایت انتخاب بین آن‌ها کاملاً به خودتان بستگی دارد، زیرا شرایط، نیازها و خواسته‌های معاملاتی هر کاربر کاملاً متفاوت با دیگری است و امکان دارد که هرکس نظر متفاوتی بین این دو بروکر داشته باشد. به طور کلی مهم‌ترین فاکتورهای این دو بروکر از جمله حساب‌های معاملاتی و هزینه‌های معاملاتی آن‌ها بسیار به هم نزدیک است.

سوالات متداول
حساب معاملاتی کدام کارگزاری از آلپاری و آمارکتس بهتر است؟
حساب‌های معاملاتی کارگزاری آلپاری تا حدودی گسترده‌تر و بیشتر از حساب‌های معاملاتی آمارکتس است، اما به طور کلی کیفیت آن‌ها بسیار شبیه به هم است.
کمیسیون آلپاری کمتر است یا آمارکتس؟
بروکر آلپاری 16 دلار به ازای هر 1 میلیون دلار کمیسیون دریافت می‌کند، در حالی که کارگزاری آمارکتس حدود 2.5 دلار در هر طرف معامله یعنی در کل 5 دلار برای هر ترید در هر لات دریافت می‌کند.
بین بروکر آلپاری و آمارکتس کدام واریز و برداشت ریالی دارند؟
در بین این دو بروکر فقط کارگزاری آمارکتس است که امکان واریز و برداشت مستقیم ریالی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران