خانه > مقالات > آموزش ثبت نام در صرافی تاپ چنج

آموزش ثبت نام در صرافی تاپ چنج

برای افرادی که امروزه با بروکرهای فارکس کار می‌کنند، لازم است که اکانتی در تاپ چنج داشته باشند، تاپ چنج یک صرافی آنلاین است که کار جابجایی پول بین شما و کارگزاری را به راحتی انجام می‌دهد. برای آموزش ثبت نام در تاپ چنج ادامه مقاله را بخوانید.

ثبت نام در صرافی تاپ چنج

تاپ چنج چیست؟

تاپ چنج یا TC PAY یک صرافی آنلاین است که به ایرانیان خدمات جابجایی پول را ارائه می‌کند، یعنی شما می‌توانید به عنوان یک فرد ساکن ایران، با کارت بانکی خود مثلاً در این سایت دلار بخرید و سپس همین پول را از طریق درگاه تاپ چنج به کارگزاری خود واریز کنید یا برعکس، پولی که در یک کارگزاری دارید را به اکانت تاپ چنج خود بریزید و سپس از تاپ چنج به راحتی آن را به کارت بانکی خود واریز کنید.

آموزش ثبت نام در تاپ چنج

برای ثبت نام در تاپ چنج کافی است به صفحه اول سایت آن در آدرس topchange.net وارد شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در مرحله اول صفحه زیر برایتان باز می‌شود که لازم است یک ایمیل وارد کنید.

مرحله اول ثبت نام در صرافی تاپ چنج
مرحله اول آموزش ثبت نام در صرافی تاپ چنج

در مرحله بعدی باید نام، نام خانوادگی، کشور و یک کلمه عبور وارد نماید و روی دکمه ایجاد حساب کلیک کنید، سپس می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

مرحله دوم ثبت نام در صرافی تاپ چنج
مرحله دوم آموزش ثبت نام در صرافی تاپ چنج

بعد از ورود به پنل کاربری، برای اینکه بتوانید از امکانات صرافی تاپ چنج استفاده کنید، همان‌طور که در بالای تصویر می‌بینید، حساب کاربری خود را تأیید نمایید. در اینجا سه مرحله وجود دارد که باید آنها را انجام دهید.

مرحله سوم ثبت نام در صرافی تاپ چنج
مرحله سوم آموزش ثبت نام در صرافی تاپ چنج

در قسمت اول باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، سپس کدی که برای شما SMS می‌شود را در کادر مشخص شده بنویسید تا تلفن همراهتان نیز تأیید شود.

مرحله چهارم ثبت نام در صرافی تاپ چنج
مرحله چهارم آموزش ثبت نام در صرافی تاپ چنج

در مرحله بعد باید مشخصات خود را وارد کرده و سپس تصویری از کارت ملی یا پاسپورت خود را آپلود نمایید تا اطلاعات شخصی شما تأیید شود. در مرحله آخر نیز شما باید تعهدنامه را تأیید کنید تا احراز هویت شما در صرافی تاپچنج به پایان برسد و در نهایت بتوانید پس از تأیید حسابتان، به کلیه امکانات بروکر تاپ چنج دسترسی داشته باشید.

لیست بروکرهایی که با تاپ چنج کار می‌کنند

استفاده از تاپ چنج سبب شده تا کار واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی به شدت راحت شود، به همین دلیل است که اکثر کارگزاری‌هایی که با ایرانیان کار می‌کند، درگاه تاپ چنج را درون سایت خود راه‌اندازی کرده‌اند، ما در ادامه فهرستی از بروکرهایی که با تاپ چنج کار می‌کنند را برایتان شرح خواهیم داد:

  1. بروکر آمارکتس
  2. بروکر آی اف سی مارکتس
  3. بروکر آلپاری
  4. بروکر دلتا اف ایکس
  5. بروکر اف ایکس چویس
  6. بروکر اینگات
  7. بروکر لایت فایننس
  8. بروکر اپوفایننس
  9. بروکر نیکس
  10. بروکر کلایمکس پرایم

البته پیش از هرگونه اقدام به ثبت نام در کارگزاری، ابتدا باید آخرین تغییرات را در نحوه واریز و برداشت آن مشاهده کنید تا در این مورد با چالشی مواجه نشوید.

سایت تاپ چنج یا TC PAY در واقع یک صرافی دیجیتال است که کار انتقال پول بین کاربران ایرانی و برخی از کارگزاری‌های فارکس را انجام می‌دهد، ثبت نام در این صرافی آسان است اما باید حتماً مراحل احراز هویت را در آن تکمیل کنید.

آنچه در مقاله ثبت نام در تاپ چنج خواندیم

همان‌طور که در طول مقاله خواندیم، تاپ چنج یک صرافی آنلاین است که گفته می‌شود دفتر اصلی آن در روسیه قرار دارد و کارش، نقل و انتقال پول بین کاربران، کارگزاری‌ها و … است. ویژگی تاپ چنج این است که شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید از طریق تاپ چنج، واریز و برداشت بسیار آسانی را به کارگزاری‌ها تجربه کنید و چالشی بابت تحریم بودن سیستم مالی نداشته باشید.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران