خانه > مقالات > ثبت نام و آموزش صرافی BingX در بینگ ایکس ایران

ثبت نام و آموزش صرافی BingX در بینگ ایکس ایران

صرافی ارز دیجیتال BingX در چند ماه گذشته به دلیل اجباری نبودن احراز هویت و وریفای حساب، در میان کاربران ایرانی به شدت محبوب شده است. بینگ ایکس یک صرافی بین‌المللی است که در سال 2018 تأسیس شده و در حال حاضر از 100 کشور و حتی بیشتر از آن پشتیبانی می‌کند. در سال 2021، این صرافی موفق به کسب رتبه‌بندی برتر در سایت Trading View شد و به عنوان برترین بروکر سال شناخته شد.

معرفی صرافی بینگ ایکس

ویژگی‌ها و امکانات متنوعی که بینگ ایکس ارائه می‌دهد، توانسته است توجه افراد فعال در حوزه‌های مختلف از جمله فارکس، ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی جهانی را به خود جلب کند. به دلیل محبوبیت این صرافی در بین کابران ایرانی، در ادامه قصد داریم برای آشنایی افرادی که تازه با این صرافی آشنا شده‌اند، به آموزش ثبت‌نام و نحوه استفاده از آن بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

انتخاب یک صرافی مناسب برای شرکت در بازار ارزهای دیجیتال بسیار حیاتی است. صرافی‌های بین‌المللی به دلیل داشتن امکانات پیشرفته، حجم معاملات بالا و امکاناتی مانند معامله با اهرم محبوبیت بیشتری نسبت به صرافی‌های داخلی دارند.

صرافی ارز دیجیتال BingX یکی از این صرافی‌های خارجی است که به دلیل عدم اجبار بر احراز هویت و تأیید حساب، در چند مدت اخیر در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب شده است. این صرافی همچنین اقدام به اهدای جوایز و بونوس‌های متنوعی به کاربران خود کرده است که با ثبت‌نام از طریق لینک‌های اختصاصی، می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

آموزش نحوه استفاده از صرافی بینگ ایکس

این صرافی نرم افزار خود را در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن ارائه داده است که هر فرد متناسب با شرایط و راحتی خود می‌تواند از هر کدام استفاده کند. نحوه استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن آن نیز در حالت کلی یکسان است و تنها در موارد جزئی تفاوت دارد. اپلیکیشن موبایل آن برای دو سیستم‌ عامل Android و IOS در دسترس است.
شما می‌توانید اپلیکیشن BingX را از وب‌سایت رسمی این صرافی دانلود کنید یا از فروشگاه App Store در گوشی‌های IOS و Google Play در گوشی‌های Android استفاده کنید. برای دسترسی به وب‌سایت این صرافی نیز می‌توانید در گوگل اسم آن را سرچ کرده و وارد وب‌سایت آن شوید. در ادامه به بررسی نحوه ثبت‌نام و انجام معاملات در صرافی BingX می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی Bingx

نحوه ثبت نام در بینگ ایکس: برای شروع فعالیت در وب‌سایت و اپلیکیشن صرافی BingX، ابتدا به وب‌سایت یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی Bingx
برای ثبت نام در BingX باید وارد بخش ثبت نام این صرافی شوید

در بالای صفحه روی گزینه ثبت‌نام (Register) کلیک کنید. سپس ایمیل خود را وارد کرده و یک کلمه عبور قوی که شامل حروف و اعداد باشد را انتخاب کنید.

با انتخاب نحوه ثبت‌نام (ایمیل یا شماره تلفن)، صرافی کدی را به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که وارد کرده‌اید، ارسال خواهد کرد. در مرحله بعدی، با تکمیل پازل و وارد کردن کد دریافت‌شده، ثبت‌نام خود در صرافی را تکمیل کنید. همچنین برای بهره‌مندی از تخفیف دائمی در پرداخت کارمزد معاملات خود در این پلتفرم، فقط کافیست کد رفرال “Clinicsarmayeh” را در زمان ثبت‌نام وارد کنید.

آموزش نحوه واریز ارز دیجیتال به این صرافی

برای انجام شروع معاملات و ترید کردن در این صرافی، باید با نحوه انجام واریز ارز آشنا شوید. برای واریز ارز دیجیتال به بینگ ایکس، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس در بخش دارایی (Asset)، روی گزینه واریز (Deposit) کلیک کنید. در صفحه واریز، از قسمت ارز (Coin) ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید.
سپس در قسمت شبکه (Network)، شبکه بلاکچینی که می‌خواهید از آن ارز دیجیتال را واریز کنید، مشخص کنید. توجه داشته باشید که شبکه مبدأ و مقصد باید یکسان باشند. پس از آن آدرس کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال به همراه کد QR آن در صفحه نمایش داده می‌شود. آدرس را کپی کرده و در کیف پول یا صرافی مبدأ برای انجام واریز ارز دیجیتال استفاده کنید.

آموزش نحوه برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس

پس از اینکه معاملات خود را انجام دادید و سود خوبی نیز کسب کردید، نوبت به برداشت ارزهایتان از صرافی BingX می‌رسد. توجه کنید که حداقل مقدار مجاز برداشت ارز دیجیتال از این صرافی، هشت تتر است. همچنین کارمزد برداشت وجه نیز با توجه به نوع ارز و شبکه بلاکچین انتقال آن مشخص می‌شود. اگر با نحوه برداشت ارز از این صرافی آشنا نیستید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در بخش Asset، روی گزینه Withdraw کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده و قسمت Coin، ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کنید.
  • در قسمت Network شبکه بلاک چین انتقال رمزارز را از بین گزینه‌ها تعیین کنید.
  • آدرس کیف پول مقصد را در قسمت Address وارد کنید.
  • مقداری که می‌خواهید برداشت بزنید را در کادر Withdrawal QTY بنویسید.
  • برای انتقال برخی از ارزها، نیاز به وارد کردن Remark دارید که باید آن را در کادر درج کنید.
  • با تکمیل مراحل بالا، کارمزد انتقال در قسمت Fee نشان داده می‌شود.
  • برای تکمیل فرآیند برداشت، گزینه Submit را بزنید.

آموزش نحوه برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس

انجام انواع معاملات در صرافی بینگ ایکس

در این صرافی شما می‌توانید به انجام معاملات مختلف از جمله معاملات اسپات، کپی تریدینگ، بازار فارکس و فیوچرز بپردازید. توجه کنید که ممکن است میزان کارمزد این صرافی در انجام معاملات مختلف، متفاوت باشد. پس اگر میزان کارمزد برایتان خیلی مهم است، قبل از انجام معاملات خود از میزان دقیق کارمزد مطلع شوید.

میزان کارمزد معاملات مختلف در صرافی بینگ ایکس چقدر است؟

برای انجام تبدیل ارز دیجیتال در صرافی BingX، شما باید کارمزد معادل 0.2 درصد از ارزش کل معامله را پرداخت کنید. البته برای معاملات اسپات، کارمزدهای جداگانه‌ای برای هر ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که کارمزد معاملات اسپات BingX برای تیکر و میکر در اکثر ارزهای دیجیتال برابر 0.1 درصد است.

آشنایی با نحوه استفاده از Bingx در سایت بینگ ایکس ایران

سایت بینک ایکس ایران، مرجع تمامی آموزش‌های مربوط به Bingx به زبان فارسی است. اگر به دنبال مجموعه آموزش‌های کامل درباره این صرافی هستید، بهتر است تا به سایت بینگ‌ایکس ایران مراجعه کنید. همچنین این صرافی به دلیل اینکه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند، می‌تواند بهترین گزینه برای انجام معاملاتی مانند فارکس و ارزدیجیتال که معاملاتی پر ریسک هستند، باشد.

مرتضی گودرزی
من از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم…

فهرست مطالب

تبلیغات

امتیازدهی به بروکر از نظر کاربران